آشنایی با سرویس زونکن خبرنگاران؛ همکاری با مشاور املاک برای فروش و اجاره

به گزارش سرگرمی های محبوب، پیدا کردن برترین فایل ها برای فروش و اجاره همواره یکی از چالش های اصلی مشاوران املاک بوده است. این کار که بیشتر با نام فایل یابی شناخته شده، امروزه یکی از مهارت های مهم شغل مشاوره املاک محسوب می گردد. مشاوران راه های زیادی برای پیدا کردن فایل ها خصوصا از سرویس های آنلاین مانند خبرنگاران دارند، اما همواره در پی راهی برای ارتباط سالم تر و راحت تر با فروشنده ها و مالکان هستند. سرویس زونکن خبرنگاران یکی از خدمات تازه مخصوص مشاوران و افراد حقیقی است که ارتباط آن ها را ساده تر و منظم تر می نماید. در ادامه، بیشتر با این سرویس آشنا می شوید.

آشنایی با سرویس زونکن خبرنگاران؛ همکاری با مشاور املاک برای فروش و اجاره

جست وجو برای فایل های مناسب فروش و اجاره از میان آگهی های منتشرشده در سرگرمی های محبوب، باوجود مزایایی که برای مشاوران املاک دارد، بعضی اوقات موجب ایجاد مزاحمت برای آگهی دهنده شخصی می گردد. به همین علت بعضی از آگهی دهنده ها هم در توضیحات خود در سرگرمی های محبوب به این نکته تاکید می نمایند که پاسخ تماس مشاوران را نخواهند داد. اگر تا به امروز سابقه درج آگهی شخصی برای فروش و اجاره خانه داشته باشید، احتمالا با چالش تماس از طرف مشاوران و آژانس ها هم روبه رو شده اید. برای پاسخ به احتیاج مشاوران و برطرف چالش ها، احتیاج به یک ابزار واسط بود که سرگرمی های محبوب از زمستان سال گذشته، آن را با نام زونکن عرضه کرد.

سرویس زونکن سرگرمی های محبوب نام خدماتی برای ارتباط دادن آگهی دهنده های شخصی سرگرمی های محبوب با مشاوران املاک است. به طور خلاصه زونکن را می توان پل ارتباطی بین مشاوران و مشتری های شخصی در سرگرمی های محبوب دانست. این سرویس به مشتری ها امکان می دهد تا آگهی خود را برای استفاده مشاوران املاک هم ارائه نمایند. به بیان دیگر، شما در زونکن تأیید می کنید که مشاوران املاک هم امکان استفاده از آگهی فروش یا اجاره ملک تان را دارند. این امکان به صورت یک گزینه در زمان ثبت آگهی به شما نمایش داده می گردد.

در مرحله پایانی ثبت آگهی املاک و پیش از تایید در سرگرمی های محبوب، گزینه ای با عنوان سپردن آگهی به مشاوران املاک می بینید. با انتخاب این گزینه، آگهی شما علاوه بر انتشار روی سرگرمی های محبوب، در پنل املاک مشاوران و آژانس ها در سرگرمی های محبوب به آن ها نمایش داده می گردد. مشاوران محله درصورت تمایل، می توانند با شما تماس بگیرند و اجازه انتشار آگهی به نام آژانس خود را دریافت نمایند.

ثبت نام رایگان پنل املاک سرگرمی های محبوب برای مشاوران و آژانس ها

سرویس رایگان زونکن هم اکنون در پنل مشاوران و آژانس های املاک سرگرمی های محبوب قابل استفاده است. مشاورانی که عضو پنل سرگرمی های محبوب هستند، در بخش سرگرمی های محبوب من و تب پنل املاک، گزینه زونکن را مشاهده می نمایند. با انتخاب این گزینه، وارد صفحه تازهی می شوند که در آن، دو بخش همهٔ فایل ها و فایل های ذخیره شده دیده می شوند. به طور خلاصه مشاوران در بخش اول، همه آگهی هایی را می بینید که اشخاص در سرگرمی های محبوب ثبت نموده اند و برای فروش و اجاره سریع تر و بهتر، تمایل به همکاری با مشاوران املاک دارند. درواقع آگهی دهنده شخصی در زمان انتشار آگهی خود، با انتخاب یک گزینه، این اجازه را به مشاوران املاک می دهد که آگهی او را به نام آژانس خود ثبت نمایند. درنتیجه، آگهی در زونکن دیده می گردد.

  • بیشتر بخوانید:
    • برترین زمان برای ثبت آگهی در سرگرمی های محبوب چه ساعتی است؟
    • افزایش اثربخشی و کاهش آگهی های غیرواقعی در سال تازه
    • چگونه ملک موردنظر خود را ازطریق وب سایت سرگرمی های محبوب پیدا کنیم؟ (راهنمای تصویری)
    • راهنمای ثبت آگهی املاک در اپلیکیشن سرگرمی های محبوب (آموزش گام به گام و تصویری)
    • آموزش استفاده از فیلترهای املاک سرگرمی های محبوب برای پیدا کردن آگهی
    • معرفی و آموزش استفاده از موتور جست وجوی هوشمند سرگرمی های محبوب در املاک

پس از اینکه مشاوران از میان آگهی های زونکن، فایل مناسب خود را پیدا کردند، با آگهی دهنده تماس می گرند تا تأیید نهایی او را برای استفاده از فایل املاک دریافت کنید. پس از تأیید، می توان مجددا ازطریق زونکن فایل را باز نموده و با انتخاب گزینه ثبت آگهی، آگهی مربوطه را به نام آژانس خود در سرگرمی های محبوب ثبت کرد. بدین ترتیب، کل آگهی با مشخصات و توضیحات به نام آژانس املاک ثبت می گردد و از این به بعد وظیفه و حق مدیریت مشتریان آن آگهی را برعهده خواهید داشت.

آمارهای سرگرمی های محبوب نشان می دهد که حدود 80 درصد از آگهی دهنده های شخصی، تمایل به همکاری با مشاوران املاک دارند. درنتیجه اغلب آن ها تیک زونکن را در انتشار آگهی انتخاب می نمایند. در طرف مقابل، اکنون مشاوران می توانند با خیال راحت مشتریانی را پیدا نمایند که مسئله ای با همکاری آژانس و مشاور به عنوان واسط ندارند. درنتیجه پیدا کردن فایل از زونکن، اکنون شانس موفقیت شما را برای پیدا کردن مشتری فروشنده یا موجر از سرگرمی های محبوب، افزایش می دهد.

منبع: بلاگ دیوار

به "آشنایی با سرویس زونکن خبرنگاران؛ همکاری با مشاور املاک برای فروش و اجاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سرویس زونکن خبرنگاران؛ همکاری با مشاور املاک برای فروش و اجاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید