ستاره خبرساز سپاهان: خداحافظ اصفهان ، جدایی زودهنگام بعد از انتقال پرسروصدا

به گزارش سرگرمی های محبوب، پدر آرات حسینی در متنی که در صفحه اینستاگرام این چهره قرار داده، از انتها همکاری با سپاهان خبر داده است.

ستاره خبرساز سپاهان: خداحافظ اصفهان ، جدایی زودهنگام بعد از انتقال پرسروصدا

به گزارش سرگرمی های محبوب آرات حسینی که طی سال های اخیر به عنوان یک فوتبالیست اینستاگرامی که از تکنیک جالب توجهی نیز برخوردار است، شناخته می گردد، در آخرین روزهای سال به سپاهان پیوست و این باشگاه از همکاری دو طرفه برای موفقیت این استعداد اطلاع داد.

اکنون اما پدر آرات حسینی در متنی که در صفحه اینستاگرام این چهره قرار داده، از خاتمه این همکاری اطلاع داده است و اینچنین نوشته است:

با اینکه مجموعه سپاهان همه امکانات لازم در این مدت از هتل گرفته تا غذا و چندین زمین چمن با استخر و مشاور و به خصصو برترین مربی آقای سعید بیات را در اختیارمان گذاشتند، و بعلاوه آقای بصیریان مدیریت آموزشگاه اما ما شرایط موندن در اصفهان زیبا با مردمانی خونگرم را نداریم. برای همین خاطر متاسفانه باید بگم که از این لحظه قع همکاری بین آرات و سپاهان رقم خواهد خورد. اما همواره دوست دار هم خواهیم بود. همه پرسنل این مجموعه برترین احترام را برای آرات و ما قائل شدند و از این بابت از همشون ممنونیم. میدونم آرات خیلی خیلی مربیشو دوست داره اما چاره ای جز خداحافظی برامون نیست.

حسینی طی سالیان اخیر خبرسازی زیادی داشته و از باشگاه های معتبری به عنوان مقصد اروپایی او یاد شده بود که البته همچنان بی نتیجه مانده است و باید اکنون دید پدر او چه برنامه جدیدی برای وی در نظر گرفته که علیرغم امکانات و شرایط مناسبی که از آن در سپاهان یاد نموده، ترجیح داده اند کارشان در اصفهان را خاتمه دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره خبرساز سپاهان: خداحافظ اصفهان ، جدایی زودهنگام بعد از انتقال پرسروصدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره خبرساز سپاهان: خداحافظ اصفهان ، جدایی زودهنگام بعد از انتقال پرسروصدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید