عکس های مدل اولیه ایرپادز با بدنه شفاف را ببینید

به گزارش سرگرمی های محبوب، یکی از معروف ترین مجموعه داران نمونه های اولیه گجت های اپل، دو عکس از مدل اولیه ایرپادز را منتشر نموده که بدنه شفاف این هدفون بی سیم را نشان می دهند. تعیین نیست که آیا اپل واقعا قصد داشته ایرپادز شفاف را راهی بازار کند یا نه. به احتمال زیاد جواب این سؤال منفی است زیرا همان طور که در این دو تصویر می توانید ببینید، معمولا قطعات داخلی گجت ها از نظر بصری چندان مجذوب کننده نیستند و اندازه قابل توجهی چسب هم دیده می گردد.

عکس های مدل اولیه ایرپادز با بدنه شفاف را ببینید

باید خاطرنشان کنیم شرکت های سازنده گجت ها معمولا در مراحل اولیه از بدنه های شفاف استفاده می نمایند تا مهندسان بهتر بتوانند قطعات داخلی این محصولات را ببینند. اپل در زمینه استفاده از بدنه شفاف برای محصولات خود ید طولایی دارد و سابقه این کار به کامپیوتر مکینتاش کلاسیک برمی گردد که در سال 1990 راهی بازار شد.

با این حال، این نخستین باری است که تصویری از یک گجت نسبتا نو اپل با بدنه شفاف منتشر می گردد. بعضی از کاربران به شباهت ایرپادز شفاف با هدفون بی سیم Ear 1 اشاره نموده اند که مدتی قبل به وسیله شرکت Nothing به عنوان رقیب مقرون به صرفه تر ایرپادز پرو معرفی گردید. در حال حاضر تمام مدل های ایرپادز صرفا از بدنه سفید بهره می برند و با وجود اینکه تعداد قابل توجهی از کاربران خواهان ارائه این هدفون ها در رنگ های متنوعی هستند، ولی مدیران اپل از همین رنگ سفید رضایت کامل دارند.

از طرف دیگر، برند بیتس که در زمینه ساخت هدفون های مختلف فعالیت دارد و زیرمجموعه اپل محسوب می گردد، مسئله ای با ارائه هدفون های مبتنی بر رنگ های متنوع ندارد. این مجموعه دار در کنار انتشار تصاویر مدل اولیه ایرپادز، مدتی قبل عکس هایی از یک شارژر 29 واتی شفاف و مدل اولیه نخستین آیفون را هم منتشر نموده که در ادامه می توانید این تصاویر را ببینید.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "عکس های مدل اولیه ایرپادز با بدنه شفاف را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های مدل اولیه ایرپادز با بدنه شفاف را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید