احتمال معرفی سری گلکسی S21 در دی ماه

به گزارش سرگرمی های محبوب، در هفته های اخیر شایعه های مختلفی در خصوص زمان رونمایی گلکسی S21 منتشر شده است. آخرین اطلاعات به دست آمده از منابع مطلع، به رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ در دی ماه اشاره دارد. این خبر در حالی منتشر می گردد که چند روز قبل نیز گفته شد که گلکسی S21 احتمالا تا قبل از سرانجام سال 2020 معرفی می گردد.

احتمال معرفی سری گلکسی S21 در دی ماه

به گزارش سرگرمی های محبوب به نقل از دیجیاتو،کره ای ها معمولا بهمن یا اسفندماه (ماه های فوریه یا مارس)، گوشی های سری S گلکسی را به بازار معرفی می نمایند؛ اما ظاهرا این موضوع در خصوص گلکسی S21 صادق نیست و قرار است زودتر از موعد معرفی و به بازار عرضه گردد.

به گفته بعضی منابع مطلع در آسیا، به نظر می رسد که سامسونگ واقعا میخواهد اوایل دی ماه از گلکسی S21 رونمایی کند. به دلایل مختلفی، کره ای ها قصد دارند گوشی هوشمند جدید خود را زودتر از موعد همیشگی رونمایی نمایند.

محتمل است سامسونگ بخواهد از عدم حضور هواوی استفاده نموده و سهم فروش بیشتری از بازار را از آن خود کند. به علاوه ممکن است کره ای ها بخواهند بین زمان معرفی گلکسی S21 و نسخه فن ادیشن که اواخر سال معرفی می گردد، فاصله بیندازد.

باتوجه به اینکه هر دو گوشی هوشمند گلکسی S20 و گلکسی زد فیلیپ، همزمان در ماه فوریه سال جاری رونمایی شدند؛ شاید کره ای ها می خواهند این روال را در خصوص نسخه های بعدی این دو گوشی تغییر بدهند. سامسونگ مجبور است برای دو گوشی تاشو و دو پرچمدار خودش برنامه ریزی درستی داشته باشد. در نتیجه، احتمالا تصمیم گرفته تغییراتی در جدول زمان بندی معرفی عرضه دستگاه های خود ایجاد کند.

هنوز تاریخ دقیق رونمایی گلکسی S21 در دی ماه تعیین نشده است. به نظر می رسد اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه نیز گوشی هوشمند جدید به بازار عرضه گردد.

گزارش ها حاکی از آن است که تأمین نمایندگان قطعات مورد احتیاج گوشی های هوشمند سری گلکسی S21، فراوری انبوه را شروع نموده اند. به نظر می رسد که کره ای ها فرایند فراوری را نیز تسریع بخشیده اند.درنهایت باید منتظر باشیم ببینیم گلکسی S21 در چه تاریخی رونمایی و چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "احتمال معرفی سری گلکسی S21 در دی ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال معرفی سری گلکسی S21 در دی ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید