ادارات و بانک های خوزستان سه شنبه و چهارشنبه فعال هستند

به گزارش سرگرمی های محبوب، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان جزئیات فعالیت ادارات، بانک ها و اصناف را تا پایان هفته جاری را گفت.

ادارات و بانک های خوزستان سه شنبه و چهارشنبه فعال هستند

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

غلامرضا شریعتی امروز دوشنبه، 5 خردادماه جزئیات فعالیت ادارات، بانک ها و اصناف تا سرانجام هفته جاری را بیان نمود و توضیح داد: با آنالیز های اجرا شده و به لحاظ شرایط کلی استان از جنبه های مختلف بهداشت و سلامت، مسائل اجتماعی و معیشتی، مقرر شد ادارات و بانک ها و اصناف و مشاغل کم خطر تا سرانجام هفته با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی بازگشایی شوند.

به گزارش سرگرمی های محبوب به نقل از استانداری خوزستان وی اضافه نمود: بر اساس دستورالعملی که ویژه هفته جاری خواهد بود ساعت اداری 7:30 تا 14 می باشد و ادارات و بانک ها نیز ملزم به رعایت مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر دادن دورکاری یا مرخصی بدون محاسبه به یک سوم پرسنل و عدم لزوم حضور پرسنل دارای بیماری زمینه ای، مادران باردار و شیرده و افراد بالای 60 سال در محل کار هستند.

شریعتی توضیح داد: فعلاً در خوزستان فعالیت مشاغل پر خطر شامل فروشگاه های زنجیره ای، پاساژها و مجتمع های تجاری، بازارچه و بازارروزها، تالارهای پذیرایی و سالن های مراسم، نمایشگاه ها، آرایشگاه ها، آکادمی های رانندگی، رستوران ها، گرمابه و سونا و سالن های ماساژ، مراکز بازی و تفریح، باشگاه های بدنسازی، کافی شاپ ها، قهوه خانه و چایخانه و تریا ممنوع و بازگشایی صرفاً برای مشاغل کم خطر و توام با رعایت پروتکل ها با نظارت های مستمر خواهد بود.

استاندار خوزستان در خصوص شرایط مدارس و دانشگاه ها نیز بیان نمود: همچنین با توجه به شرایط خاص همه گیری کرونا در استان، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تا زمان رسیدن به ثبات نسبی همچنان به تعویق انداخته می گردد و با هماهنگی اجرا شده با مقامات کشور تصمیم گیری در خصوص ادامه فعالیت مدارس و دانشگاه ها در اختیار استانداری خوزستان قرار گرفته است.

وی گفت: به علاوه از بازگشایی هتل ها و نیز برگزاری تجمع تا حصول اطمینان از کاهش محسوس فرایند اپیدمی ممانعت به عمل می آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ادارات و بانک های خوزستان سه شنبه و چهارشنبه فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادارات و بانک های خوزستان سه شنبه و چهارشنبه فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید