اریکسن به تیم ملی دانمارک برگشت

به گزارش سرگرمی های محبوب، ستاره تیم فوتبال برنتفورد برای اولین بار از زمان ایست قلبی اش در رقابت های یورو 2020 دوباره به اردوی تیم ملی کشورش فراخوانده شد.

اریکسن به تیم ملی دانمارک برگشت

به گزارش سرگرمی های محبوب، کریستین اریکسن پس از 9 ماه دوری از تیم ملی دانمارک دوباره به جمع ملی پوشان فوتبال کشور بازخواهد گشت، چرا که سرمربی تیم کاسپر هیولمان او را به اردوی ملی پوشان دانمارک فراخوانده است.

اریکسن خرداد ماه امسال در جریان بازی اول تیم ملی دانمارک برابر فنلاند در مرحله گروهی یورو 2020 دچار سکته قلبی شد و تا آستانه مرگ رفت. او تا همین یک ماه قبل هم فوتبال بازی نمی کرد و به خاطر کار گذاشته شدن یک دستگان ضربان ساز الکتریکی در بدنش، مجبور به ترک اینتر شد.

او که ماه گذشته به تیم برنتفورد در لیگ برتر انگلیس پیوست، حالا خودش را برای از سر گرفتن دوران بازی اش در رده ملی هم آماده می نماید.

تیم ملی دانمارک در اواخر ماه مارس دو بازی محبت آمیز برابر تیم های ملی هلند و صربستان خواهد داشت که بازی دوم در استادیوم پارکن شهر کپنهاگن است، همان جایی که قلب اریکسن از حرکت ایستاد.

به این ترتیب اریکسن حالا این فرصت را دارد که به تعداد بازی های ملی اش که شمار آنها 109 مورد است بیفزاید. او پیش از این گفته است که هدفش بازی در جام جهانی 2022 قطر است که دانمارک مجوز حضور در آن را کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اریکسن به تیم ملی دانمارک برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اریکسن به تیم ملی دانمارک برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید