دوران فراموش نشدنی در رئال به آخر خط رسید ، خاتمه سه گانه تکرارنشدنی

به گزارش سرگرمی های محبوب، انتقال یکی از سه ستون خط میانی رئال مادرید به منچستر یونایتد، سرانجام دورانی در این باشگاه است که احتمالا هرگز تکرار نخواهد شد.

دوران فراموش نشدنی در رئال به آخر خط رسید ، خاتمه سه گانه تکرارنشدنی

به گزارش سرگرمی های محبوب، کاسیمیرو هافبک برزیل رئال مادرید، در کنار لوکا مودریچ و تونی کروس، خط هافبکی را تشکیل داده بودند که هر گره ای را باز می کرد و یکی از ستون های اصلی موفقیت های بی مثال رئال مادرید در سال های اخیر بود. با این حال این دوران، در پی انتقال کاسمیرو به منچستر به انتها می رسد. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، تایید نموده است که کاسمیرو درخواست جدایی داده. رسانه ها در اسپانیا زودتر از این خبر داده بودند که کاسمیرو با هم تیمی هایش خداحافظی نموده است. گفته می گردد قرارداد منچستر یونایتد، که به شدت به فکر تقویت خط میانی خودش است، چنان وسوسه انگیز بوده که کاسمیرو از تیم محبوبش دل بکند. گفته می گردد پیشنهادی چند ده میلیون یورویی داشته و امروز یا فردا در تست های پزشکی منچستر یونایتد حاضر می شود.

افتخاراتی که کاسمیرو در کنار مودریچ و کروس کسب نموده، احتمالا دیگر برای هیچ سه نفری در رئال مادرید تکرار نخواهد شد. این افتخارات اینها هستند: سه قهرمانی لالیگا؛ سه قهرمانی سوپرجام اسپانیا؛ 4 قهرمانی لیگ قهرمانان؛ سه قهرمانی سوپر جام اروپا؛ سه قهرمانی جام جهانی باشگاه ها

منبع: همشهری آنلاین

به "دوران فراموش نشدنی در رئال به آخر خط رسید ، خاتمه سه گانه تکرارنشدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران فراموش نشدنی در رئال به آخر خط رسید ، خاتمه سه گانه تکرارنشدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید