بمب تابستانی فوتبال اروپا در انگلیس و ایتالیا می ترکد؟

به گزارش سرگرمی های محبوب، آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس در هاله ای از ابهام است و گفته می گردد او با وجود اینکه یک فصل دیگر با یوونتوس قرارداد دارد، از این تیم جدا خواهد شد. شایعاتی در روزهای اخیر مطرح شده مبنی بر اینکه ممکن است برنده پنج توپ طلا به منچستریونایتد بازگردد. حالا نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا خبر می دهد که یوونتوس گزینه معاوضه رونالدوی 36 ساله را با پول پوگبای 28 ساله در نظر دارد. پوگبا که قرارداد کنونی اش با منچستریونایتد تنها یک فصل دیگر اعتبار دارد، در سال های اخیر بحث بازگشتش به یووه بارها مطرح شده است.

بمب تابستانی فوتبال اروپا در انگلیس و ایتالیا می ترکد؟

کریستیانو رونالدو که اخیراً با آرای طرفداران یوونتوس به عنوان ارزشمندترین بازیکن این تیم در فصل 21-2020 معرفی گردید و با 29 گل زده عنوان بهترین گلزن فصل اخیر سری A ایتالیا را نیز از آن خود کرد، گفته می گردد به هم تیمی هایش گفته است که میخواهد در این تابستان از جمع راه راه پوشان تورین جدا گردد.

روزنامه اسپانیایی آاِس چاپ مادرید هفته پیش با انتشار گزارشی مدعی شده بود، مدیران باشگاه منچستریونایتد با رونالدو تماس گرفته اند و احتمال بازگشت او به اولدترافورد را مورد بحث قرار داده اند. برنده پنج توپ طلا که در سه فصل حضورش در یوونتوس دو قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی را با این تیم تجربه کرد، تا به امروز در 133 بازی برای یوونتوس به میدان رفته و 101 گل به ثمر رسانده است.

پوگبا در سال 2012 پس از جدایی از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست و در چهار سالی که در عضویت این تیم ایتالیایی بود، با ارائه بازی های درخشان و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن موقع رکورد جهانی نقل وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

منبع: فرارو

به "بمب تابستانی فوتبال اروپا در انگلیس و ایتالیا می ترکد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب تابستانی فوتبال اروپا در انگلیس و ایتالیا می ترکد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید