بارش باران و برف در خراسان رضوی، افزایش شدت وزش باد

به گزارش سرگرمی های محبوب، خبرنگاران/خراسان رضوی هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به وزش باد با احتمال بروز خسارت، بارش باران و برف و کاهش محسوس دما در سطح استان هشدار داد.

بارش باران و برف در خراسان رضوی، افزایش شدت وزش باد

براساس این اطلاعیه و طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی از امروز چهارشنبه، 10 آذرماه بر شدت وزش باد در سطح استان به ویژه در نوار شرقی و نیمه جنوبی افزوده می گردد و انتظار داریم وزش باد در بعضی ساعات همراه با گردوخاک با احتمال بروز خسارت باشد.

بعلاوه از فردا پنجشنبه، 11 آذرماه استان به تدریج تحت تاثیر سامانه بارش زای فعال در نواحی شمال غرب کشور قرار خواهد گرفت که باعث وقوع بارش باران و برف طی روزهای آدینه و شنبه هفته آینده و نیز کاهش محسوس دما در غالب نقاط استان می گردد. آغاز بارش از اواخر وقت پنجشنبه از نواحی شمال غرب استان و توسعه بارش ها طی روز آدینه هفته جاری خواهد بود. بعلاوه نفوذ جریانات سرد شمالی همراه با کاهش محسوس دما از اوخر وقت آدینه، همراه با بارش باران و برف در نواحی سردسیر استان پیش بینی می گردد.

بر این اساس در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از افزایش شدت وزش باد، خودداری از عملیات کوهنوردی و صعود به ارتفاعات، تنظیم دمای گلخانه ها و دامداری ها و مرغداری ها و...، عدم تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در ترددهای جاده ای توصیه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارش باران و برف در خراسان رضوی، افزایش شدت وزش باد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران و برف در خراسان رضوی، افزایش شدت وزش باد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید