چه لباسی برای مسافرت در تابستان مناسب است؟

به گزارش سرگرمی های محبوب، اینکه لباس مناسب مسافرت در تابستان چیست سوال بسیاری از کاربرها و اهالی سفر است. برای هر سفری ابتدا باید مقصد خود را از نظر آب و هوایی بررسی کنید. ایران منطقه ها مختلفی دارد و حتی ممکن است شهرهایی در تابستان باشند که شما شب ها نیازمند لباس گرم باشید و یا با باران های موسمی در طول سفر داشته باشید. پس انتخاب لباس مناسب و همراه داشتن لباس هایی کمی گرم ترنیز مهم به شمار می رود.

چه لباسی برای مسافرت در تابستان مناسب است؟

تابستان برای بسیاری از خانواده ها فصل سفر است چرا که بچه ها آن ها به مدرسه و دانشگاه نمی فرایند و از این رو سفرهای تابستانی حائز اهمیت است. در تابستان اینکه از چه نوع لباسی استفاده کنید تا سفر بهتری داشته باشید سوال بسیار است و از همین رو سرگرمی های محبوب در این مقاله به ویژگی لباس های مناسب در فصل گرم می پردازد تا برای سفرهایتان به راحتی آن ها را تهیه کنید.

مقصد سفری شما چیست ؟

در سفرهای تابستانی مقصد شما چه منطقه ای است ؟ اگر به شهر گردی، طبیعت گردی کوه نوردی می روید هر کدام از این موقعیت ها لباس مناسب خود را می خواهد. در کل در فصل تابستان اگر به سفر می روید مقصد شما مهم است اما طی کردن از راستا اهمیت ویژه ای دارد. پس باید لباس مناسب مسافرت در تابستان را داشته باشید. این لباس برای بانوان، آقایان و بچه ها فرق دارد.

جنس لباس در سفرهای تابستانی چیست ؟

طبیعی است که در فصل تابستان به خاطر آب و هوای گرم بدن تعریق بیشتری دارد که نشانه سلامتی است و شما در راستا برای اینکه احساس گرما نکید حتی اگر به مقصد با آب و هوای خوش سفر می روید این است که به جنس لباس خود بسیار اهمیت دهید. جنس لباس ها در تابستان همگی باید از نخ و الیاف طبیعی باشد. چرا که هم عرق گیری است و هم شما با این لباس ها احساس گرمای کمتری خواهید کرد. یکی از ویژگی های لباس مناسب مسافرت در تابستان انتخاب لباس های نخی است. یادتان باشد به هیچ وجه از لباس ها با نخ پلاستیکی و درصدی از ترکسیب پلاستیک و نخ طبیعی استفاده نکنید زیرا در طول سفر اذیت می شوید و بیشتر احساس گرما می کنید.

رنگ های لباس سفرهای تابستانی

پوشیدن رنگ های روشن و آرام بسیار مناسب فصل تابستان است. یادتان باشد در لباس هایتان از رنگ های تیره و تند استفاده نکنید. مثلاً قرمز رنگ مناسبی برای سفر در تابستان نیست چرا که در زیر نور آفتاب گرمای بیشتری جذب می کند و لباس مشکی و سرمه ای و یا هر رنگ تیره ایبه هیچ عنوان مناسب نیستند. از رنگ های سرد و آرام مانند آبی آسمانی، سبز روشن و… استفاده کنید. شاید این مورد از نظر بسیاری از مسافرها مهم نباشد اما به خاطر بسپارید که در طول سفر بسیار اهمیت دارد. شما سفر می کنید که اوقات خوشی را داشته باشید پس تا آنجا که ممکن است به همه وسایل ضروری سفر دقت کنید. از دیگر ویژگی های لباس مناسب مسافرت در تابستان انتخاب لباس های رنگ روشن است.

لباس مناسب بانوان

بانوان در سفر نیازمند لباس های بیشتری هستند به خصوص اگر در ایران سفرمی کنید شما نیاز دارید که روسری و مانتو داشته باشید. از روسری و شال های تمام نخ استفاده کنید و هم چنین در انتخاب مانتو نیز به نخی بودن و آرام بودن رنگ آن توجه داشته باشید. زیر مانتوها بانوان نیز اهمیت ویژه ای دارند و سعی کنید که آن نیز از جنس نخ باشد تا گرمای کمتری احساس کنید. بنا به مقصد سفرتان وسایل سفر خود در چمدان یا کوله بگذارید. به طور مثال برای شهر گردی شلوار و دامن مناسب است و از شلوارهایی نخی می توانید استفاده کنید. شال یا روسری، شلوار یا دامن ، پیراهن و مانتو، زیر مانتویی از لباس های بانوان در سفر هستند یادتان باشد لباس مناسب در مسافرت به تابستان بنا به نوع مقصد و پیمایش شما فرق دارد.

لباس مناسب مردها در فصل تابستان

مردها دغدغه کم تری برای پوشیدن لباس در سفر دارند معمولا آن ها از تیشرت ها و شلوارهایی جنس نخ بهره مند شوند برای مردها انتخاب جنس پارچه لباس بسیار اهمیت دارد. لباس های که جریان هوا در آن اتفاق می افتد و حرارت بدن را از تار پودها پارچه به بیرون انتقال پیدا می کند بسیار مهم است. لباس هایی که این ویژگی ذکر شده را داشته باشند بهترین لباس مناسب در مسافرت تابستان برای آقایان محسوب می شود. لبـاس های که پارچه های کتان، نخی، نخ پنبه هستند مطمئنا از لباس های پلی استر و نخ پلاستیک بهتر است.

آقایان جدا از شلوار و پیراهن که مناسب مقصد انتخاب می کنند اگر شهرگردی دارند و می خواهند تیپ رسمی داشته باشند می توانند از جلیقه بر روی پیراهن انتخاب کنند. البته بسیاری از مردها انتخاب یک تی شرت راحت و خنک را می پسندند. تی شرت های آستین کوتاه بهترین گزینه برای سفر برای آقایان به شمار میرود.

کلاه در سفر

کلاه در دو نوع زنانه و مردانه در سفرهای تابستانی توصیه می شوند. بانوان می توانند طیف وسیعی از کلاه ها برای جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید انتخاب کنند و با تیپ خودشان و استایلشان کلاهی خوش پوش و شیک بپوشند. این امکان برای آقایان نیز موجود است و اگر به طبیعت گردی می روید حتما یک کلاه نقاب دار را انتخاب کنید که از لوازم مهم لباس مناسب در مسافرت تابستان محسوب می شود.

عینک آفتابی

عینک آفتابی بخش از پوشش مناسب در مسافرت تابستان به شمار میرود و از لوازم ضروری سفر در فصل تابستان است که بچه ها، نوجوانان، بانوان و آقایان و سالمند ها همگی باید از آن استفاده کنند. در انتخاب عینک دقت داشته باشید که پورلاریزیشن های مناسب داشته باشید و تا آنجا که ممکن است عینک برند را تهیه کنید.

کفش خوب در سفر های تابستانی باید چگونه باشد. ؟

کفش اگر چه که جزو لباس مناسب در مسافرت تابستان نیست اما یکی از ضروری ترین پوشش های شما به شمار میرود. انتخاب یک کفش مناسب برای پیاده روی بخش مهمی از لوازم مناسب مسافرت در تابستان است. شما اگر کفش و صندل های انتخاب کنید که جریان هوا در آن اتفاق بیفتد هم از بوی بد پا جلوگیری می کنید و هم در طول راستا پیاده روی راحتی خواهید داشت. معمولا برای سفر به تابستان صندل های مناسب پیاده روی بهترین گزینه است. صندل های مناسب طبیعت گردی یکی از لوازم ضروری سفر در فصل تابستان به شمار میرود که حتما آن را برای خودتان تهیه کنید.

کیف مناسب در سفر به تابستان

کیف اگر چه از بخشی از لباس مناسب در مسافرت به تابستان نیست اما بخشی از لوازم ضروری شما است که برای شهر گردی نیز یه کوله مناسب سبک، جا دار را باید انتخاب کنید. تا بتوانید از پیاده روی و گشت های خود لذت ببرید. کیف های پارچه ای نیز بهتر از کیف های پلی استر است که می توانید در انتخاب آن نیز به این مورد دقت کنید.

شلوارهایی مناسب طبیعت گردی

شلوارهای شش جیب جنس کتان نیز از لباس مناسب در مسافرت به تابستان محسوب می شود که برای منطقه ها طبیعت گردی مناسب است و می توانید در نوع زنانه و مردانه آن را برای خود تهیه کنید. جنس کتان هم مقاوم است و پارچه های آن دارای تاروپود های الیاف طبیعی است که هوا را از خود عبور می دهید و از همین رو توصیه می شود.

لباس های زیر در تابستان

در تابستان هم برای بانوان ، هم آقایان و بچه ها چندین دست لباس زیر را در چمدان و کوله خود قراردهید و یادتان باشد در این مورد جنس لباس ها اهمیت شایانی دارد و حتما از نخ و الیاف طبیعی باید باشند. لباس های زیر نخی بخش مهمی از لباس های مناسب مسافرت در تابستان هستند که باید هنگام بستن چمدان خود به آن توجه شایانی کنید و حتما به تعداد لازم در کوله و یا چمدان خود بگذارید.

لباس بچه ها در مسافرت به تابستان

بچه ها مانند بزرگسالان نیازمند لباس های خنک و رنگ های آرام هستند و حتما بزرگترها از لباس مناسب در مسافرت تابستان برای بچه ها باید استفاده کنید. بسیاری رنگ های شاد و تند را به خاطر شاداب بودن برای بچه ها خود استفاده کنند که گزینه مناسبی نست و همواره برای بچه ها نیز از لباس های تمام نخ و الیاف طبیعی و رنگ های آرام استفاده کنید. هم چنین کلاه در سفر برای بچه ها نیز فراموش نشود که می توانید از تابش نور مستقیم آفتاب بر پوست جلوگیری کند.

لباس مناسب در سفرهای هوایی و فرودگاه در فصل تابستان

اگر سفر شما هوایی است و قصد دارید که با هواپیما به مقصد خود برسید برای اینکه مدارک سفری خود را در داخل هواپیما استفاده کنید بهتر است از لباس های جیب دار بهره مند شوید. معمولا هوای داخل قابل تنظیم و چون معمولا از فن های برقی استفاده می شود اگر زود احساس سرما می کنید یک لباس گرم تر با خود همراه داشته باشید. در انتخاب لباس مناسب در مسافرت تابستان نیز دقت کنید که با چه وسیله به سفر می روید و متناسب با آن لباس خود را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

پوشیدن لباس برای بسیاری از مسافرها مهم است چرا که می خواهند در طول سفر عکس های ماندگاری به ثبت برسانند از همین رو بیشتر مسافرها به این مورد توجه می کنند و به خصوص با حضور سوشال مدیا این توجه بیشتر شده است اگر چه که رنگ بندی و تیپ برای هر فردی در سفر مهم است اما مناسب بودن لباس در جامعه محلی و جنس راحتی لباس نیز حایز اهمیت است که در طول یک سفر باید به تمامی این موارد توجه کنید. با پوشیدن لباس های مناسب در مسافرت های تابستان لذت سفر را برای خود دو چندان کنید.

منبع: الی گشت

به "چه لباسی برای مسافرت در تابستان مناسب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه لباسی برای مسافرت در تابستان مناسب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید