بارش 25 میلیمتری باران بعد از ماه ها انتظار در اردبیل

به گزارش سرگرمی های محبوب، خبرنگاران/اردبیل بارش 25 میلیمتری در شهرهای اردبیل بعد از ماه ها خشکسالی و خساست آسمان به زمین، بارش رحمت الهی پاییز را در اردبیل طراوت متفاوتی بخشید.

بارش 25 میلیمتری باران بعد از ماه ها انتظار در اردبیل

سامانه بارشی که از چند روز پیش وارد استان اردبیل شده تمام شهرهای جنوبی، شمالی و مرکزی این استان را تحت تأثیر قرار داد تا به طور میانه در 24 ساعت گذشته بارش به اندازه 25 میلیمتر از منطقه ها مختلف استان اردبیل گزارش گردد. این سامانه بارشی که کشاورزان شهرهای مختلف استان را خرسند نموده، نویدبخش سال پربارشی را می دهد تا بعد از خشکسالی و کاهش بارندگی ها در ماه های اخیر این نزول رحمت الهی بار دیگر امیدواری را به دل اهالی استان اردبیل به ویژه کشاورزان و دامداران بازگرداند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه در شمال استان 25 میلیمتر و شهرهای جنوبی تا 21 میلیمتر بارش باران به ثبت رسیده است، اظهار کرد: در اردبیل 14 میلیمتر بارندگی در 24 ساعت اخیر گزارش شده است.

سیاوش محمدی توضیح داد: با خروج تدریجی این سامانه بارشی در روزهای آینده هوای پایداری در استان حاکم خواهد شد اما از اواخر هفته استان اردبیل شاهد سامانه نو بارشی خواهد بود.

وی گفت: با بارش های خوب پاییزی امیدواریم بخشی از کسری منابع آب جبران شده و در تداوم این شرایط در نیمه دوم پاییز شرایط مطلوب تری را در کشت و زرع کشاورزان و زارعین ببینیم.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اضافه نمود: سامانه بارشی در این مرحله تمام منطقه ها استان را در بر گرفت به طوری که رطوبت خزری بارش های متناوبی را در روزهای پیش رو در منطقه ها شمالی استان رقم خواهد زد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارش 25 میلیمتری باران بعد از ماه ها انتظار در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش 25 میلیمتری باران بعد از ماه ها انتظار در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید