جنگ جهانی سوم بین روسیه و آمریکا، همه بازنده و مرگ میلیون ها نفر

به گزارش سرگرمی های محبوب، جنگ جهانی سوم بین روسیه و آمریکا، همه بازنده و مرگ میلیون ها نفر

جنگ جهانی سوم بین روسیه و آمریکا، همه بازنده و مرگ میلیون ها نفر

یک ویدئوی مهیج نشان می دهد که چگونه جنگ دنیای سوم بین روسیه و ایالات متحده آمریکا پس از فرو بردن کره زمین در زمستان هسته ای وحشتناک (حالت فرضی جنگ اتمی و تبدیل دنیا به بیابان منجمد)، میلیون ها نفر را می کشد.

به گزارش سرگرمی های محبوب، این شبیه سازی وحشتناک پیش بینی می نماید که چگونه شهر های سراسر دنیا پس از یک حمله هوایی اولیه هسته ای از بین می روند.

انیمیشن چهار دقیقه ای که به وسیله موسسه Future Of Life در یوتیوب ارسال شده است بر اساس مدل سازی دقیق اهداف هسته ای، مسیر موشک ها و اثرات بالقوه انفجار های مرگبار است.

هدف آن برجسته کردن عواقب مخربی است که اگر روسیه و ایالات متحده در جنگ دنیای سوم رودررو شوند، ممکن است بر دنیا تحمیل گردد.

این مدل پیش بینی می نماید که مهم نیست که کدام کشور جنگ را شروع می نماید، زیرا زمانی که یک طرف موشک های هسته ای را پرتاب می نماید، طرف دیگر تقریباً فوراً آن ها را شناسایی نموده و قبل از برخورد به آن ها شلیک می نماید.

این کلیپ در ادامه شرح می دهد که موشک های بالستیک از زیردریایی های آمریکایی در غرب نروژ پس از حدود ده دقیقه حمله به روسیه را شروع می نمایند. موشک های روسی از شمال کانادا تنها چند دقیقه بعد آمریکا را هدف قرار می دهند.

اولین حملات بمب های الکترومغناطیسی در ارتفاع بالا - پالس الکترومغناطیسی - حملات هستند که منجر به سرخ شدن شبکه های برق و الکترونیک با ده ها هزار ولت می گردد.

مجموعه بعدی حملات به وسیله موشک های بالستیک قاره پیمای زمینی، مراکز فرماندهی و کنترل و تأسیسات پرتاب هسته ای را هدف قرار می دهد که از پرتاب به هدف حدود 30 دقیقه طول می کشد.

شهر های بزرگ به علت دارا بودن امکانات نظامی و جلوگیری از بازیابی دشمن پس از جنگ در مرحله بعدی در پیش بینی هدف قرار می گیرند.

هر یک از این برخورد ها یک گلوله آتشین کشنده به میزان هسته خورشید ایجاد می نماید که به سرعت یک ابر قارچی رادیواکتیو در حال ظهور است.

این ویدئو پیش بینی می نماید که انفجار های شدید به طرز وحشتناکی انسان هایی را تبخیر می نماید که به میزان کافی بدشانس هستند که در نزدیکی باشند و باعث آتش سوزی های مرگبار و کوری فوری برای افراد دورتر می شوند.

با توسعه آتش سوزان موج انفجار بزرگی ایجاد می گردد که ساختمان ها را فرو می ریزد.

مؤسسه Future Of Life در ادامه شرح می دهد که بریتانیا و فرانسه دارای قابلیت های هسته ای هستند و طبق ماده 5 ناتو موظف به دفاع از ایالات متحده هستند، بنابراین روسیه نیز به آن ها ضربه می زند.

دوزخ وحشتناک بسیاری از شهر های بزرگ را دربر می گیرد، جایی که باد ها شعله های آتش را شعله ور می نمایند، هر چیزی را که می تواند می سوزاند، آتش می زند، شیشه و بعضی فلزات را ذوب می نماید و آسفالت را به مایع داغ قابل اشتعال تبدیل می نماید.

اما صحنه های جهنمی به همین جا ختم نمی گردد، زیرا تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که انفجار ها و رادیواکتیویته حتی بدترین قسمت ها نیستند. دود کربن سیاه ناشی از طوفان های هسته ای دنیا را در تاریکی فرو می برد.

ویدئوی پیش بینی بیان می نماید که بمب اتمی هیروشیما باعث ایجاد طوفان آتش سوزی مشابهی شد، اما بمب های هیدروژنی امروزی بسیار قوی تر هستند.

شهر بزرگی مانند مسکو، با جمعیتی تقریبا 50 برابر هیروشیما، می تواند طوفانی ایجاد کند که دود غلیظی از دود سیاه را بر فراز ابر های بارانی می فرستد. این ابر سیاه با نور خورشید گرم می گردد و تا یک دهه آن را در آسمان نگه می دارد و زمین را حتی در فصول تابستان سرد می نماید.

یک مقاله علمی اخیر تخمین می زند که اگر سیاره در تاریکی سرد فرو برود، بیش از 5 میلیارد نفر از گرسنگی می میرند، از جمله حدود 99 درصد از مردم آمریکا، اروپا، روسیه و چین.

این ویدئو تاکید می نماید که اگرچه این فقط یک پیش بینی از عواقب پس از جنگ هسته ای بین ایالات متحده و روسیه است، اما اگر نتیجه حتی از راه دور به همان میزان بد باشد که دانشمندان فکر می نمایند، هیچ برنده ای وجود ندارد و همه فقط بازنده هستند.

این موضوع پس از آن صورت می گیرد که یک شبیه ساز جنگ هسته ای که سال گذشته منتشر شد، نشان داد که چگونه یک حمله هسته ای روسیه می تواند باعث درگیری دنیای گردد و تنها در عرض چند ساعت 35 میلیون نفر را بکشد.

منبع: فرارو

به "جنگ جهانی سوم بین روسیه و آمریکا، همه بازنده و مرگ میلیون ها نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ جهانی سوم بین روسیه و آمریکا، همه بازنده و مرگ میلیون ها نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید