بیرانوند: صدر جدول را از سپاهان پس می گیریم، شنیدم گل دومی که خوردیم آفساید بود

به گزارش سرگرمی های محبوب، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک نکنید صدر جدول را از سپاهان پس می گیریم، چون ما یک بازی رودرو با این تیم داریم.

بیرانوند: صدر جدول را از سپاهان پس می گیریم، شنیدم گل دومی که خوردیم آفساید بود

به گزارش گروه ورزشی سرگرمی های محبوب، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل سپاهان در جمع سرگرمی های محبوب گفت: بازی سخت و سنگینی بود. سه هفته ای بود که خوب نتیجه نگرفته بودیم. کار سختی است برای تیمی حتی مثل پرسپولیس که بخواهد به مسابقات برگردد و آن تیمی بشود که مردم و طرفدارانش دوست دارند. در بازی قبلی تمرکز نداشتیم و روی حادثه ای که رخ داد گل خوردیم. لیاقت ما خیلی بیشتر از این است، اما امروز نشان دادیم که تیم خوبی هستیم از طرفداران سپاسگزارم که آمدند. دست تک تک شان را می بوسم. به طرفداران سپاهان هم تبریک می گفتم 90 درصد استادیوم را پر کردند نوش جان شان. حق شان است باید بیایند بازی ها را ببینند. به بازیکنان و طرفداران این برد را تبریک می گویم.

وی در خصوص اینکه بعد از سرانجام بازی برای طرفداران سپاهان کری خواندی و مثل رونالدو گفتی که من اینجا هستم، بیان کرد: ببینید یک چیزی را به شما بگویم ما خیلی زیر فشار بودیم و طرفداران مان هم خیلی زیر فشار بودن، چون اتفاقاتی افتاد به خصوص بازی با زنیت؛ در آن بازی تمام فشار های طرفداران سپاهان مربوط به بازی پرسپولیس تا جام حذفی بود طرفداران این شعار ها را برای ما می فرستادند و همه اش به این فکر می کردیم که این طرفداران شرمسار نشوند که این اتفاق هم افتاد. من هم یک کری خواندم و به طرفداران مان گفتم که استادیوم خالی شد و فقط شما هستید.

بیراوند در خصوص اینکه فکر می کنید صدر جدول را از سپاهان بتوانید پس بگیرید، گفت: شک نکنید صددرصد این اتفاق می افتد، چون ما یک بازی رودرو با سپاهان داریم. ما 5 امتیاز از استقلال و سپاهان پیش بودیم، اما اکنون با استقلال هم امتیاز هستیم و سه امتیاز از سپاهان عقب افتادیم. 10 بازی تا سرانجام لیگ مانده و هزار اتفاق در آن رخ می دهد. اگر لیگ های اروپایی را ببینید، می بینید در بازی های آرسنال و منچستر یوناتید چه اتفاقاتی رخ می دهد. تا چند هفته پیش آرسنال 10 امتیاز اختلاف داشت، اما بعد تغییر کرد. ما 10 بازی دیگر پیش رو داریم به خصوص اینکه بازی های رو در رو با سپاهان، استقلال و تراکتورسازی را هم داریم. در تمام بازی ها مثل بازی امروز سعی می کنیم بازی کنیم تا به آنچه لیاقتش را داریم، برسیم.

در خصوص اینکه وحدت هنانوف را مثل کریم باقری تنبیه کرد، گفت: من در آن صحنه رفتم به وحدت گفتم مقصر تویی که توپ را به بیرون زدی و ذکی پور را تشویق کردم که کار خوبی کردی که بازی کردی. روی گل دوم هم می خواستم توپ را به بیرون بزنم، اما باد توپ را به داخل آورد و همان توپ بیرون رفت و رامین رضائیان سریع بازی را آغاز کرد البته می گویند گل دوم سپاهان آفساید بوده، ولی خدا را شکر می کنم که شرمسار طرفداران نشدیم.

سرانجام پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیرانوند: صدر جدول را از سپاهان پس می گیریم، شنیدم گل دومی که خوردیم آفساید بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: صدر جدول را از سپاهان پس می گیریم، شنیدم گل دومی که خوردیم آفساید بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید