گل محمدی: این برد در ادامه راه یاری مان می نماید، نباید این قدر راحت گل بخوریم

به گزارش سرگرمی های محبوب، سرمربی پرسپولیس از پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد و گفت: برد ارزشمندی بود و در ادامه را خیلی به ما یاری می نماید.

گل محمدی: این برد در ادامه راه یاری مان می نماید، نباید این قدر راحت گل بخوریم

به گزارش سرگرمی های محبوب، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و به گل هم رسیدیم. گلی خوردیم که به نظرم خیلی بد بود و دوست ندارم تیمم به این راحتی گل بخورد. متاسفانه این رخ داد. در ادامه راه کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و در نیمه دوم یکسری تغییرات در بحث سیستم و آرایش تیم انجام شد. اولین بار بود که با این سیستم بازی کردیم و بازیکنان خیلی خوب با این مساله کنار آمدند و وظیفه شناس بودند و کنترل بازی را در اختیار گرفتند.

او ادامه داد: گل های قشنگی زدمی و موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم. در مجموع فرایند مناسبی طی شد. از بازیکنانم واقعا تشکر می کنم. شرایط سختی دارند و اینجا از باشگاه می خواهم که توجه بیشتری به این بازیکنان گردد. اینکه حرف نمی زنیم، علت بر نبود مسائل نیست. باید باشگاه هر طور شده این مسائل را قبل از سرانجام سال، معین و مسائل را حل نماید. این انتظار را از باشگاه داریم و امیدوارم کوشش های خوبی صورت بگیرد. شرایط بازیکنان خیلی سخت است.

گل محمدی در ادامه گفت: این برد را به همه طرفداران و به حامد پاکدل و همه مصدومان که از آغاز فصل زحمات زیادی کشیدند، تقدیم می کنیم. سلامتی آنها مهم است و دوست داریم که خیلی زودتر به تیم برگردند. این مصدومیت ها کار ما را هم سخت می نماید. شرایط ما برای تعویض کردن به شکلی است که دست و بالمان در خط حمله باز نیست. مقابل یک تیم خوب هم بازی کردیم که پدیده لیگ برتر است و بازی کردن مقابل این تیم سخت است. خیلی تیم تاکتیکی و منظمی هستند. به همه آن ها خسته نباشید می گویم. برد ارزشمندی بود و در ادامه را خیلی به ما یاری می نماید.

او درباره ثبت قرارداد تمیروف گفت: این بازیکن جوان است. خیلی ها می گویند که او آمار خوبی ندارد. بالاخره جوان است و شاید رزومه خاصی نداشته باشد اما نسبت به بازی هایی که در لیگ ازبکستان نموده، خوب گل زده است. بالاخره برای جذب بازیکن محدودیت هایی داریم و جذب بازیکن خارجی مناسب هم سخت است. بازیکن با کیفیت بیرون از تیم نمی ماند. او هم به تازگی به تیم ملی کشورش دعوت شده و بازیکن دونده ای است. در هر صورت با توجه به شرایط موجود و شرایطی که داشتیم، این گزینه را انتخاب کردیم و امیدوارم بتواند به تیم مان یاری کند.

سرمربی پرسپولیس درباره احمد گوهری در درون دروازه تیمش گفت: او خیلی وقت بود که بازی ننموده بود. برای اولین بار عملکرد خوبی داشت. از سمت هم در دو سالی که با حامد لک کار کردیم، در مجموع بازی های خوبی انجام داده است. همه این بازیکنان نیاز به حمایت دارند. اگر مسائل و شرایط داخلی تیم را بدانیم، می فهمیم که بازیکنان تخت فشار اقتصادی هستند. از طرفی توجه لازم هم به این بازیکنان نمی گردد. همه بازیکنان ما نیاز به حمایت و یاری دارند. هیچ وقت از حمایت طرفداران ضرر نکردیم. الان هم از طرفداران می خواهیم مثل گذشته این تیم را حمایت نمایند چون به نفع تیم است. شاید تضمین نمایند خیلی از موفقیت ها باشد.

گل محمدی درباره نیمکت نشینی فرشاد فرجی در بازی های اخیر اظهار کرد: مشکل خاصی ندارد. هر کسی که در فهرست نباشد، شاید شرایط خوبی نداشته باشد. او مصدوم هم نبود. فرشاد هم در خیلی از بازی ها به ما یاری نموده و تاثیرگذار بوده است. همه بازیکنانی که داریم، مورد توجه ما هستند و با هیچ بازیکنی مشکل نداریم و همگی در خدمت تیم هستند.

او درباره خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال گفت: قبل از بازی راجع به این مساله صحبت کردیم. اینکه از تیم از حالت دولتی به خصوصی در می آید، به نظرم اتفاق خوبی است. شاید اگر این اتفاق 15 سال پیش می افتاد، این دو تیم مسائل کنونی را نداشتند. متاسفانه فقط وعده و وعید دادند و خدا را شکر این اتفاق در حال رخ دادن است. باید ببینیم چطور عرضه می گردد. در هر صورت خیلی مهم است. امیدوارم اگر واگذاری انجام می گردد، در نهایت به نفع باشگاه باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گل محمدی: این برد در ادامه راه یاری مان می نماید، نباید این قدر راحت گل بخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: این برد در ادامه راه یاری مان می نماید، نباید این قدر راحت گل بخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید