تا 2025 منتظر این تغییرات در آیفون باشید!

به گزارش سرگرمی های محبوب، زومیت نوشت: درحالی که انتظار می رفت آیفون 16 پرو حسگرهای فیس ID را به زیر نمایشگر منتقل کند، یک افشاگر از تأخیر یک ساله در برنامه اپل خبر می دهد.

تا 2025 منتظر این تغییرات در آیفون باشید!

بر اساس آنچه راس یانگ ادعا می نماید، گوشی آیفون 17 پرو اپل فناوری فیس ID را به زیر صفحه نمایش منتقل می نماید. با انتقال فیس ID به زیر صفحه نمایش، احتمالا آیفون 17 پرو به جای حفره کپسولی از حفره دایره ای (برای دوربین سلفی) میزبانی خواهد نمود. راس یانگ جزو افشاگران خوش سابقه صنعت نمایشگر است.

به نوشته گیزموچاینا، اپل میخواهد حفره دایره ای نمایشگر گوشی هایش را تا سال 2027 یعنی زمان عرضه آیفون 19 پرو و آیفون 19 پرو مکس حفظ کند. در آن موقع دو پرچمدار موردبحث اپل به لطف انتقال دوربین سلفی به زیر پنل، به نمایشگر تمام صفحه مجهز خواهند شد.

در ابتدا انتظار می رفت اپل زودتر از سال 2025 فناوری فیس ID را به زیر نمایشگر منتقل کند. راس یانگ می گوید علت این تأخیر، مسائل حسگر است.

اپل برای انتقال دوربین سلفی به زیر نمایشگر کار سخت تری دارد. آیفون هم اکنون به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی مجهز است اما شایعه ها می گویند وضوح دوربین سلفی زیر نمایشگر به تنها چهار مگاپیکسل می رسد.

آیفون های اپل در هر اینچ از صفحه نمایش خود تقریباً 400 تا 500 پیکسل دارند. این باعث می گردد مقدار عبور نور از پنل کم باشد و نور کافی به دوربین سلفی نرسد.

اگر اپل تراکم پیکسلی نمایشگر را در ناحیه دوربین سلفی پایین بیاورد، تفاوت بین آن ناحیه و سایر نواحی نمایشگر باعث ایجاد جلوه Screen Door می گردد، جایی که پیکسل های نمایشگر با چشم غیرمسلح قابل رؤیت خواهند بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تا 2025 منتظر این تغییرات در آیفون باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا 2025 منتظر این تغییرات در آیفون باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید