جانشین ستاره پرسپولیس مشخص شد

به گزارش سرگرمی های محبوب، محرومیت مهدی ترابی از جدال با پیکان تهران باعث شده تا سیامک نعمتی نزدیک ترین گزینه برای بازگشت به ترکیب و جانشینی این هافبک محسوب شود.

جانشین ستاره پرسپولیس مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی سرگرمی های محبوب، سیامک نعمتی هافبک تاثیرگذار پرسپولیس که در اواخر نیم فصل برای عمل جراحی راهی قطر شده بود، اکنون بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت شرایط حضور در تمرینات گروهی و رقابت برای حضور در ترکیب را به دست آورده است.

نعمتی که در فصول اخیر یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس محسوب شده و توانسته در پست های مختلف چه در وینگر راست، مدافع راست و حتی مهاجم برای سرخپوشان به میدان برود، اکنون با دستیابی به آمادگی مدنظر کادرفنی، در رقابت برای بازگشت به ترکیب اصلی قرار گرفته است. او البته برای بازی با پیکان به عنوان تیم سابق خود شانس زیادی برای همراهی این تیم در ترکیب اصلی خواهد داشت؛ جایی که این تیم به دلیل محرومیت مهدی ترابی این هافبک گلساز را در اختیار نخواهد داشت و باید دید یحیی گل محمدی از نعمتی به عنوان جانشین وی استفاده خواهد کرد یا خیر.

نعمتی که با درخشش در پیکان توانسته بود نظر پرسپولیس را به خود جلب کند و به عضویت سرخپوشان در بیاید، اکنون باید دید در صورت حضور در ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان چه نمایشی در بازگشت از خود به جا خواهد گذاشت.

هافبک پرسپولیس البته به روزهای پایانی قرارداد خود رسیده و یکی از بازیکنانی است که مدیریت و کادرفنی احتمالا در پی تداوم همکاری با وی در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان فصل خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جانشین ستاره پرسپولیس مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین ستاره پرسپولیس مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید