کورس 7 بازیکن نماینده ایران برای آقای گلی آسیا، شانس استقلالی ها بیشتر است

به گزارش سرگرمی های محبوب، تا قبل از بازی های امشب لیگ قهرمانان آسیا 7 بازیکن از تیم های ایرانی در کورس آقای گلی مسابقات قرار دارند.

کورس 7 بازیکن نماینده ایران برای آقای گلی آسیا، شانس استقلالی ها بیشتر است

به گزارش گروه ورزشی سرگرمی های محبوب، در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا و تا قبل از بازی های امشب فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته، محمد نادری، شهریار مغانلو ،لوسیانو پریرا و محمد عباس زاده در تیم های ایرانی بازی می نمایند.

نکته اینجاست که با توجه به ساده بودن برخی از بازی های مرحله گروهی، ایرانی ها شانس زیادی برای کسب عنوان آقای گلی دارند و در واقع می توانند در همین مرحله گروهی بار خود را ببندند. به طور مثال استقلال باید باز هم با الاهلی عربستان و الشرطه عراق بازی کند و پرسپولیس بار دیگر به مصاف گوامی رود و با الریان هم بازی می نماید. خیلی ها می گویند قوی ترین تیم گروه پرسپولیس الریان است اما دیدیم که شهریار مغانلو هردو گلش را به این تیم زد.

به طور کلی هر تیمی در مرحله گروهی 6 بازی انجام می دهد وتعداد بازی هایی که روی کاغذ ساده به نظر می رسد کم نیست . به همین دلیل ایرانی ها باید از فرصت استفاده نموده و برای یک بار هم که شده عنوان ارزشمند آقای گلی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود نمایند.

در میان بازیکنانی که از چنین شانسی برخوردارند موقعیت قایدی، دیاباته، مغانلو، پریرا و عباس زاده بهتر است چون در خط حمله بازی می نمایند و بازیکنی مثل دیاباته یا شیمبا پنالتی های تیمشان را هم می زنند.

دیاباته فصل گذشته با 15 گل آقای رقابت های لیگ نوزدهم شد و برای لیگ قهرمانان آسیا هم انگیزه های بسیار زیادی دارد. چون با هر گلی که بزند 10 هزار دلار پاداش به او تعلق می گیرد. در این لیست حتی می توان نام آل کثیر را هم افزود که پارسال چهار گل حساس برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و به طور حتم سال جاری هم می تواند با گل های خود به صعود پرسپولیس به مراحل پایانی یاری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کورس 7 بازیکن نماینده ایران برای آقای گلی آسیا، شانس استقلالی ها بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورس 7 بازیکن نماینده ایران برای آقای گلی آسیا، شانس استقلالی ها بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید