حدود هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان نیازمند بازسازی است

به گزارش سرگرمی های محبوب، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت:بیش از 500 میلیارد تومان قرارداد برای روکش آسفالت راه های استان اصفهان منعقد شده و دردست اقدام است.

حدود هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان نیازمند بازسازی است

فرزاد دادخواه گفت: هر سال بخش زیادی از آسفالت راه های استان اصفهان به بازسازی نیاز پیدا می کند و گاهی به خرابی شدید تبدیل می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اضافه کرد: بیش از 500 میلیارد تومان قرارداد برای روکش آسفالت راه های استان منعقد شده و دردست اقدام است.

او اضافه کرد: روکش آسفالت حدود 300 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان امسال اجرا شده است، اما هنوز حدود هزار کیلومتر دیگر به جای مانده و نیاز به حجم زیادی از آسفالت دارد.

دادخواه با اشاره به مساعدت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده مقاطع و محور های دارای خرابی شدید امسال و سال آینده رفع می شود.

او اضافه کرد: اعتبارات استانی راه های فرعی و روستایی اصفهان بسیار محدود است، اما با این حال قرارداد های خوبی در این زمینه منعقد شده و در حال اجراست و مجوز های مناقصه خوبی هم برای این راه ها گرفته شده است.

11 هزار و 500 کیلومتر راه در استان اصفهان وجود دارد و با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، به عنوان چهارراهی ترانزیتی رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.

منبع:ایرنا

سرگرمی های محبوب اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حدود هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان نیازمند بازسازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود هزار کیلومتر از راه های استان اصفهان نیازمند بازسازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید