خبرنگاران کتابخانه مرکزی قم تا سرانجام سال افتتاح خواهد شد

به گزارش سرگرمی های محبوب، قم - خبرنگاران - سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی قم گفت: کتابخانه مرکزی شهر قم تا انتها سالجاری افتتاح و فعالیت آن آغاز خواهد شد.

خبرنگاران کتابخانه مرکزی قم تا سرانجام سال افتتاح خواهد شد

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، سجاد عمرانی درحاشیه بازدید مدیران کل امور فرهنگی ، توسعه کتابخانه ها و منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور از فرایند پیشرفت عملیات عمرانی کتابخانه مرکزی قم اضافه نمود: استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به صورت جدی پیگیر اتمام این پروژه تا قبل از سرانجام سال هستند.

وی گفت: این پروژه بیش از 85 درصد پیشرفت داشته است که پس از سرانجام محوطه سازی، اداره کل کتابخانه های عمومی استان آمادگی تهیه منابع و تجهیزات کتابخانه را دارد.

معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این بازدید قول همکاری و پشتیبانی از افتتاح این کتابخانه تا سرانجام سال را داد.

مهدی رمضانی گفت: افتتاح این کتابخانه می تواند شاخص های فرهنگی استان قم را بهبود داده و هدیه ای برای مردم فهیم استان خواهد بود.

پروژه کتابخانه مرکزی قم درخیابان امام خمینی(ره) واقع و در زمینی به مساحت 2 هزار و 426 مترمربع با اعیان 3 هزار و 400 مترمربع در 4 طبقه احداث شده است.

مخزن این کتابخانه به مساحت 850 مترمربع، 2 سالن مطالعه آقایان و بانوان هر کدام با مساحت 300 مترمربع، بخش کودک و نوجوان در 175 مترمربع، آمفی تئاتر با ظرفیت 140 جایگاه و کاربرهایی نظیر سالن نشریات، مرجع و کلاس های آموزشی هر کدام به مساحت 7070 متر مربع است.

قم دارای 23 کتابخانه عمومی و تخصصی می باشد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کتابخانه مرکزی قم تا سرانجام سال افتتاح خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کتابخانه مرکزی قم تا سرانجام سال افتتاح خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید