شاهکار سامسونگ در ورزشگاه نیویورک متس، عکس

به گزارش سرگرمی های محبوب، گجت نیوز نوشت: بزرگترین و درخشان ترین تلویزیون شهری دنیا به وسیله سامسونگ در استادیوم تیم بیسبال نیویورک متس آمریکا به نمایش عایدی.

شاهکار سامسونگ در ورزشگاه نیویورک متس، عکس

سامسونگ با انتشار یک اعلامیه، از همکاری با تیم بیسبال نیویورک متس آمریکا برای قرار دادن بزرگترین تلویزیون شهری دنیا در ورزشگاه برگزاری بازی های این باشگاه اطلاع داد. این نمایشگر غول پیکر، علاوه بر آنکه بزرگ ترین نمونه تولیدی تا به امروز است، درخشان ترین صفحه نمایش دنیا نیز محسوب می گردد تا از این طریق تجربه بصری بی نظیری را برای افراد حاضر در ورزشگاه فراهم کند.

بزرگ ترین تلویزیون شهری دنیا دارای پنل LED با مساحت بزرگ 1616.5 متر مربع است. علاوه بر این غول بزرگ، یک نمایشگر LED کوچک تر با مساحت 641 متر مربع نیز در کنار آن واقع شده است. به گفته سامسونگ، تعداد پیکسل های به کار رفته در این ورزشگاه، مجموها به رقم 40 میلیون می رسد و فاصله هر پیکسل در این نمایشگر 10 میلی متر است.

با استفاده از فناوری نمایشگرهای تازه، تماشاگران می توانند از هر بخشی در ورزشگاه بازی را دنبال نمایند. هر دو صفحه نمایش هم چنین می توانند بازی را با وضوح 4K به همراه امتیازات، آمار و سایر اطلاعات مفید دیگر نمایش دهند.

اما تنها ورزش دوستان نیستند که از این تحول دیجیتال سود می برند. ساخت بزرگترین تلویزیون شهری دنیا به وسیله سامسونگ، فرصتی باورنکردنی را برای تبلیغ نمایندگان محصول نیز فراهم می نماید. این نمایشگر به قدری بلند است که حتی از بزرگراه ها نیز قابل مشاهده بوده و محصولات تبلیغ نمایندگان را در معرض دید طیف وسیع تری قرار می دهد.

با بهبود تجربه بصری ورزش دوستان و ارائه فرصت های بیش تر تبلیغاتی برای کسب عایدی، مشارکت فعلی میان سامسونگ و باشگاه نیویورک متس بدون شک برای افراد ذی نفع در این معامله بسیار پرسود خواهد بود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "شاهکار سامسونگ در ورزشگاه نیویورک متس، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار سامسونگ در ورزشگاه نیویورک متس، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید