قابلیت زنده کردن بازی کنان از ایپکس لجندز حذف خواهد شد

به گزارش سرگرمی های محبوب، زمانی که بازی ایپکس لجندز (Apex Legends) در سال 2019 عرضه شد تعدادی ویژگی بسیار خاص داشت. این ویژگی ها باعث شدند ایپکس بسیار پرطرفدار باشد. از طرفی تمامی عناوین دیگر سعی کردند تا از آن ها استفاده نمایند. یکی از ویژگی های مهم ایپکس لجندز این بود که بازیکنان خودشان می توانستند دوباره زنده شوند. این ویژگی در گیم پلی بازی بسیار کلیدی بود.

قابلیت زنده کردن بازی کنان از ایپکس لجندز حذف خواهد شد

این قابلیت زمانی فعال می شد که بازیکنان به یک سپر طلایی دسترسی داشتند. پس از آن اگر می مردند می توانستند برای یک بار دوباره زنده شوند. این قابلیت از ابتدای زندگی ایپکس وجود داشت. اخیراً بود که این بازی قسمت رتبه بندی (Ranked) را به طور کامل از نو بازسازی کرد. با توجه به سیستم امتیاز دهی نو، بازیکنان نسبت به این قابلیت اعتراض کردند. اینطور که به نظر می رسد قابلیت دوباره زنده شدن بیش از حد قدرتمند بوده و باعث می گردد بازیکنان زودتر به رتبه های بالاتر برسند.

در ابتدای ماجرا قرار بود این قابلیت فقط ضعیف تر بگردد. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته که یک قدم فراتر رفته و به جای ضعیف کردن به طور کامل این قابلیت را از بازی حذف کند. سپس کوشش کند تا آن را با موردی دیگر جایگزین کند. قابلیت جایگزین این است که اگر بازیکنان با داشتن یک زره طلایی بمیرند و به وسیله یک فرد دیگر دوباره زنده شوند، با جان و توانایی بیشتری به بازی بازخواهند گشت. همینطور اینکه کوله های طلایی توانایی حمل موارد ترمیم بیشتری را خواهند داشت.

قابلیت دوباره زنده شدن در فصل 14 بازی ایپکس حضور نخواهد داشت. دیدگاه ها در خصوص این تغییر چند دسته هستند. بعضی معتقدند که نبود این قابلیت باعث می گردد ایپکس از اصالت خود دور بگردد. این در صورتی است که بودن این قابلیت تنش مبارزات را بسیار کمتر می نماید. با این حال وقتی این ویژگی از ابتدای بازی وجود داشت حذف آن به صورت ناگهانی برای افراد زیادی ناامید کننده خواهد بود. حال امیدواریم که با قابلیت جایگزین ایپکس بتواند محبوبیت گذشته خود را حفظ کند.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "قابلیت زنده کردن بازی کنان از ایپکس لجندز حذف خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت زنده کردن بازی کنان از ایپکس لجندز حذف خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید