قیمت و تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی ردمی K50 لو رفت

به گزارش سرگرمی های محبوب، یکی از افشاگران ساعاتی قبل بخشی از مشخصات گوشی های سری شیائومی ردمی K50 به همراه قیمت و تاریخ احتمالی عرضه جهانی آن ها را فاش کرد. شیائومی اگرچه تعداد مدل های این خانواده را اعلام نکرده، اما بخشی از مشخصات این گوشی ها از طرف مدیران این شرکت اعلام شده است.

قیمت و تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی ردمی K50 لو رفت

مدتی قبل مدیرعامل برند ردمی خاطرنشان کرد که مدل مبتنی بر اسنپدراگون 8 نسل 1 زودتر از مدل مجهز به چیپست Dimensity 9000 عرضه خواهد شد. علاوه بر این، طبق اعلام رسمی شیائومی مدل با اسنپدراگون 8 نسل 1 از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید. اگرچه به گفته مدیران این شرکت در ماه جاری میلادی در کشور چین از گوشی های سری ردمی K50 رونمایی خواهد شد، اما به نظر می رسد عرضه جهانی این گوشی ها اواخر مارس یا اوایل آوریل (حوالی فروردین) انجام می گردد.

این افشاگر مدعی شده که مقرون به صرفه ترین گوشی این خانواده یعنی ردمی K50 با اسنپدراگون 870 و با قیمت 314 دلار راهی بازار چین می گردد. از طرف دیگر، ردمی K50 پرو از Dimensity 8000 بهره می برد و کاربران چینی برای خرید آن باید حداقل 424 دلار بپردازند. ردمی K50 پرو پلاس مجهز به چیپست Dimensity 9000 است و از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید. گویا این گوشی با قیمت 519 دلار به دست کاربران چینی می رسد. گران ترین مدل این گوشی هم ردمی K50 گیمینگ است که از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد و از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید. شیائومی برای این گوشی در بازار چین قیمت 550 دلار را در نظر گرفته است.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت و تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی ردمی K50 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت و تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی ردمی K50 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید