لزوم شناسایی مسائل شهرستان ها به وسیله فرمانداران

به گزارش سرگرمی های محبوب، استاندار لرستان گفت: فرمانداران با هدف رفع کردن مسائل شهرستان ها ملزم به شناخت احتیاج ها حوزه کاری خود هستند و باید مسائل شهرستان ها را شناسایی نمایند.

لزوم شناسایی مسائل شهرستان ها به وسیله فرمانداران

فرهاد زیویار در شورای فرمانداران استان گفت: طی ماه های اخیر در حوزه مالی استان اقدامات موثری اجرا شده که به لحاظ آمار و ارقام، لرستان در رتبه بندی کشوری چند پله صعود داشته است.

وی اضافه نمود: صعود چند پله ای استان در حوزه مالی حاصل کار و کوشش تیم مالی استان در زمینه شناخت مسائل و کوشش برای برطرف آنهاست که در نوع خود قابل تقدیر است.

وی گفت: فرمانداران ملزم به شناخت احتیاج ها و مسائل حوزه کاری خود هستند و بسیار مهم است در خدمت رسانی به مردم اقدامات ما حسینی و علوی باشد.

استاندار لرستان بیان نمود: در خدمت رسانی به مردم نباید عقاید شخصی و روابط، مقدم بر وظایف سازمانی باشد و ضروری است همراه با اقتدار در انجام اقدامات، با عطوفت و مهربانی با مردم رفتار گردد.

زیویار ادامه داد: استفاده از ظرفیت و توان نهاد ها و بنیاد های انقلابی از مهمترین نکاتی است که برای پیشبرد اهداف سازمانی باید مد نظر فرمانداران باشد و در این رابطه می توان از یاری روحانیون، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تشکل های مردمی و سایر اقشار جامعه بهره برد.

وی با اشاره به اینکه نجابت مردم لرستان مثال زدنی است، تاکید نمود: برای به دست آوردن شناخت دقیق مسائل شهرستان ها فرمانداران با حضور در میان مردم در این رابطه اطلاعات مورد احتیاج را کسب نمایند.

وی اظهار کرد: همکاری و همراهی مردم و مسئولین همیشه چاره ساز بوده و فرمانداران در برنامه خود، ارتباط با مردم و هم افزایی را در بحث شناخت مسائل و مسائل برای برنامه ریزی در جهت برطرف آن ها را در دستور کار قرار دهند.

سرگرمی های محبوب لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لزوم شناسایی مسائل شهرستان ها به وسیله فرمانداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم شناسایی مسائل شهرستان ها به وسیله فرمانداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید