One UI 5؛ با جدیدترین رابط کاربری سامسونگ آشنا شوید

به گزارش سرگرمی های محبوب، روز دوشنبه دوم آبان ماه 1401، سامسونگ انتشار پایدار تازهترین رابط کاربری خود، One UI 5 را آغاز کرد و این رابط کاربری کار خود را با سری Galaxy S22 (حداقل نسخه های مجهز به Exynos گوشی ها) آغاز شد. بعلاوه لیست بلندبالایی از گوشی های گلکسی وجود دارد که به وسیله برنامه بتا می توانند با این رابط کاربری کار می نمایند و باگ ها را قبل از دریافت نسخه پایدار نرم افزار تازه خود رفع نمایند.

One UI 5؛ با جدیدترین رابط کاربری سامسونگ آشنا شوید

به گزارش سرگرمی های محبوب به نقل از rahnamato، اما رابط کاربری نو One UI 5 چه مشخصاتی دارد و چه ویژگی های نوی را به گوشی سامسونگ ما اضافه می نماید. اگر به صورت کوتاه و مختصر می خواهید به پاسخ این سوال برسید، پیشنهاد می کنیم این ویدئوی دو دقیقه ای مجذوب کننده را که خود شرکت سامسونگ منتشر نموده را دیدن کنید.

این شرکت تعداد زیادی ویژگی سفارشی سازی نو، هم به صورت اتوماتیک و هم دستی، اضافه نمود تا گوشی (و ساعت) شما همان طور که می خواهید به نظر برسد. بعلاوه بعضی از بهبود های عملی مانند ویجت های انباشته برای صرفه جویی در فضا در صفحه اصلی شما وجود دارد.

بعلاوه، برای دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگ تر (مانند Galaxy Fold) یک نوار وظیفه نو وجود دارد. One UI 5 بعلاوه کنترل های حریم خصوصی و امنیت را در یک صفحه با هشدار های اتوماتیک در صورت بروز موارد مشکوک ترکیب می نماید

منبع: فرارو

به "One UI 5؛ با جدیدترین رابط کاربری سامسونگ آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "One UI 5؛ با جدیدترین رابط کاربری سامسونگ آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید