مصالح ساختمانی

مهمترین دلایل برای پیش رو بودن ژاپن در دنیا

ژاپن، یکی از پیشرو ترین و آینده گرایانه ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. این کشور، برای مقدمات المپیک توکیو که قرار است در سال 2020 در ژاپن برگزار گردد، اقدامات بسیار زیادی انجام داده و برنامه دارد تا زیربنای فوق العاده و مهارت های سازمانی کم نظیر خود...

22 دی 1401

نمایش گنجینه بحث برانگیز ایران باستان در آمریکا

موزه گتی ویلا در لس آنجلس آمریکا نمایشگاهی از آثار ایران باستان را درحالی برگزار نموده است که برخی باستان شناسان ایرانی به اصالتِ برخی از آثار آن شُبهه وارد نموده اند.

2 تیر 1401

قیمت نفت صعود کرد

قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی در واکنش به مذاکرات برخی از اعضای اتحادیه اروپا درباره تحریم نفت روسیه و حملات به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، صعود کرد.

24 اردیبهشت 1401

خبرنگاران سرانجام سبز بورس در هفته سرانجامی بهمن ماه

تهران- خبرنگاران- شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در انتها معاملات هفته جاری (29 بهمن ماه) به عدد یک میلیون و 238 هزار واحد رسید که در مقایسه با انتها هفته گذشته حدود 2 درصد رشد داشت.

24 اسفند 1399

پیشینه تاریخی شالان؛ روستای زیبای کرمانشاه

این روستا از شمال و شمال شرقی به ارتفاعات دالاهو از جنوب شرقی به ارتفاعات بانه ریز و از جنوب به ارتفاعات زنگ علیان محدود می گردد.

10 بهمن 1399

تبریک کلاس اولی ها ؛ 15 متن، پیام و شعر برای کلاس اولی ها

دوباره به بازگشایی مدارس و فصل پاییز زیبا رسیدیم و شوق بچه های کلاس اولی! بچه هایی که با شروع تحصیل خود پر هستند از شوق و ذوق و آرزو. از این روز در این مطلب چندین متن تبریک کلاس اولی ها را برای شما آماده کرده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

8 آبان 1399