شروع بزرگترین عرضه خودرو در کشور از امروز ، 50 هزار خودرو به مشتریان تحویل داده می گردد ، قیمت خودرو در بازار آزاد کاهش می یابد؟

به گزارش سرگرمی های محبوب، دو خودروساز بزرگ کشور از امروز دوشنبه بزرگترین عرضه هفتگی خود را شروع کردند و قرار است تا انتها هفته بالغ بر 50 هزار خودرو به مشتریان تحویل داده گردد که رکورد جدیدی محسوب می گردد.

شروع بزرگترین عرضه خودرو در کشور از امروز ، 50 هزار خودرو به مشتریان تحویل داده می گردد ، قیمت خودرو در بازار آزاد کاهش می یابد؟

به گزارش سرگرمی های محبوب، با اتمام مراحل نوبت بندی در سامانه یکپارچه فروش خودرو در هفته گذشته، معین شد که بیشتر مشتریان در امسال محصول مدنظر خود را تحویل خواهند گرفت که همین مسئله سبب کاهش شدید قیمت خودرو در بازار شد.

در همین زمینه از صبح دوشنبه 4 اردیبهشت فرآیند تحویل خودرو به مشتریان به وسیله ایران خودرو و سایپا در سطح بی سابقه ای آغاز می گردد.

بر این اساس، دو خودروساز اصلی کشور تا خاتمه هفته جاری مجموعا 50 هزار خودرو به مشتریان تحویل خواهند داد. این در حالی است که میانه تحویل هفتگی خودرو در سالیان اخیر حدود 25 هزار خودرو بوده است.

ورود 50 هزار خودرو به بازار طی چند روز آینده قطعا تاثیر مهمی بر بازار خواهد گذاشت و انتظار می رود شاهد نزول فاحش قیمت ها در بازار آزاد باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "شروع بزرگترین عرضه خودرو در کشور از امروز ، 50 هزار خودرو به مشتریان تحویل داده می گردد ، قیمت خودرو در بازار آزاد کاهش می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بزرگترین عرضه خودرو در کشور از امروز ، 50 هزار خودرو به مشتریان تحویل داده می گردد ، قیمت خودرو در بازار آزاد کاهش می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید