اختلال در نسخه آزمایشی نرم افزار خودران تسلا

به گزارش سرگرمی های محبوب، شرکت خودروسازی تسلا روز گذشته ارائه جدیدترین نسخه آزمایشی نرم افزار رانندگی خودران (FSD) را در مدت زمانی کمتر از یک روز پس از عرضه متوقف کرد.

اختلال در نسخه آزمایشی نرم افزار خودران تسلا

علت این امر آن بود که کاربران درباره هشدارهای تصادف اشتباه و چالش های دیگر شکایت داشتند.

عقبگرد در برنامه های تسلا در حالی اتفاق می افتد که این شرکت به علت ایمنی فناوری نیمه خودران یا همانFSD با تحقیقات رگولاتوری روبرو است.

ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا در این باره در توئیتر نوشت: پس از رصد اختلالاتی در نرم افزار نسخه 10.3 به طور موقت به نسخه 10.2 عقبگرد نموده ایم. لطفاً توجه داشته باشید این نسخه آزمایشی نرم افزار است. غیر ممکن است تمام تنظیمات سخت افزاری در تمام شرایط با تضمین کیفیت آزمایش شوند. به همین علت نسخه آزمایشی عمومی ارائه می گردد.

تسلا هنوز در این باره اظهار نظری ننموده است. این شرکت روز آدینه اظهار داشت سیستم یاری راننده نو را برای بعضی از مالکان تسلا عرضه می نماید. یک روز بعد ماسک اظهار داشت عرضه نرم افزار احتمالاً یک روز به تأخیر بیفتد.

اما طبق ویدئو هایی که بعضی کاربران نسخه بتا این نرم افزار منتشر نموده اند، در زمانی که به نظر می رسید هیچ خطر اضطراری وجود ندارد، به طور مرتب هشدار برخورد اعلام می شد.

بعضی دیگر از کاربران نیز ادعا می کردند پس از آنکه با چالش هایی در آخرین نسخه آزمایشی روبرو شدند، نرم افزار آنها به طور کامل حذف شد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه نو اعلام نشده است.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "اختلال در نسخه آزمایشی نرم افزار خودران تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در نسخه آزمایشی نرم افزار خودران تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید