انتشار مجموعه داستان تماس های تلفنی از روبرتو بولانیو و دیگران

به گزارش سرگرمی های محبوب، خبرنگاران/خوزستان مجموعه داستان کوتاه تماس های تلفنی شامل داستان هایی از روبرتو بولانیو و دیگران با ترجمه جلیل جعفری در نشر مهرودل منتشر شد.

انتشار مجموعه داستان تماس های تلفنی از روبرتو بولانیو و دیگران

به گزارش سرگرمی های محبوب، تو هنوز چیزی نبرده ای (هال والینگ)، وصیت نامه (ماری لاوین)، کسب و کار من (ماری لاوین)، گریس (پملا پینتر)، تلواسة آشتی (ویکتور رنجل ریبیو)، فرار عاشقانه (شارلوت پرکینز گیلمن)، آبروریزی (گرگ جانسن)، تماس های تلفنی (روبرتو بولانیو)، آقای مونرو خفاشی را می فریبد (جیمز تربر)، دست ام را بگیر (کاترینا دنزا)، برگ های پاییزی (کاترینا دنزا)، بچه ها (دانیل کورکری)، مرکز داستان (لیدیا دیویس)، چه طوری با آنها همدردی کنم؟ (لیدیا دیویس)، علاج (لیدیا دیویس)، چند عیب و ایراد من (لیدیا دیویس)، یک هفته زندگی (ایوان لوندر اسمیت)، تماشا یا نتماشا؛ نوار موبیوس (ایوان لوندر اسمیت)، دست (بنجامین پرسی)، همه چیزهای دوست داشتنی نفرت انگیز (ملیسا گود)، مادرت وقتی تنها است آواز می خواند (کتی اولریک)، طعم دیگران (مدلین زندر)، بعد از شام (کترین هاینی)، کف بینی (سارا سیگل)، اعداد (جاشوا وتجن)، در شروع سرانجام بود (ایوان اندرسن)، وقت عیاشی (دنیس جانسن) و همسرم همواره چیزها را گم می نماید (میشل راس) داستان های این مجموعه هستند.

در بخشی از مقدمه کتاب به قلم مترجم آمده است:

در مجموعه حاضر داستان هایی از نویسندگان مختلف دنیا در سبک های متنوع کلاسیک و مدرن از دوره های زمانی و منابع گوناگون گردآوری و ترجمه شده اند. بعضی از داستان ها از نظر فرم و پاره ای از منظر محتوا حایز اهمیت اند. وجه افتراق و تمایز آنها را می توان در نوع روایت و پرداخت موضوع بسته به دلمشغولی و دغدغه مندی نویسنده دانست. داستان های چنین مجموعه ای به لحاظ برخورداری از سبک و سیاق خاص نویسندگی می تواند برای علاقه مندان به داستان جنبه آموزشی هم داشته باشد. در انتخاب داستان های این مجموعه افزون بر مورد اخیر، حدیث نفس آدمی و ارتباط گیری آدم ها با یکدیگر مد نظر بوده است. در تک تک این داستان ها به ذات آدمی پرداخته می گردد و خصایص او در موقعیت های مختلف واکاوی می شوند. نویسندگان داستان هایی که در ادامه می خوانید از تجربه زیسته خود سخن می گویند منتها نه به طور مستقیم و بی واسطه بلکه در قالب ژانری که تحقیقات نشان داده محبوب ترین نوع ادبی است و مخاطبان بی شماری در دنیای امروز پیدا نموده است.

جلیل جعفری پیشتر مجموعه داستان های کوتاه بعد از لباس جین، به کسی مربوط نیست، یک چیز خوب هم بد نیست، بازمانده خدا شامل داستان های کوتاه ایمی همپل، رزابلانکا حاوی داستان های کوتاه بری گیفورد، مجموعه داستان کالیپسو از دیوید سداریس و رمان عشق در عصر کودتا نوشته مرجان کمالی را ترجمه و منتشر نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتشار مجموعه داستان تماس های تلفنی از روبرتو بولانیو و دیگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار مجموعه داستان تماس های تلفنی از روبرتو بولانیو و دیگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید