انسان های بیگناه در اثر تحریم های ما جان خود را از دست می دهند

به گزارش سرگرمی های محبوب، کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی در پیامی که در توئیتر منتشر شده آورده است: شکی وجود ندارد که ایران بازیگری بد است، اما شهروندان بیگناه بر اثر تحریم جان خود را از دست می دهند و تحریم ها راه را بر یاری های انسان محبت آمیز بسته است. باید این تحریم ها را سبک کنیم تا اطمینان یابیم که یاری ها به ایران می رسد.

انسان های بیگناه در اثر تحریم های ما جان خود را از دست می دهند

در همین رابطه 60 انجمن سیاسی و اجتماعی اسپانیا با صدور نامه ای خطاب به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، تعلیق فوری تحریم های آمریکا علیه ایران، ونزوئلا و کوبا و سرانجام محاصره نوار غزه در بحبوحه شیوع کرونا را خواهان شدند.

روز گذشته نیز بعضی از مقامات سیاسی سابق آمریکا و دیگر کشورهای دنیا با انتشار نامه ای از دونالد ترامپ درخواست نموده اند که بخشی از تحریم ها علیه ایران را همزمان با بحران دنیای شیوع ویروس کرونا تسهیل کند.

این نامه به امضای 24 نفر از چهره های سیاسی آمریکا و دنیا از جمله جورج رابرتسون دبیرکل پیشین ناتو، فدریکا موگرینی رئیس سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گرو هارلم براندتلند رئیس سابق سازمان بهداشت دنیای و هانس بلیکس دبیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی، مادلین آلبرایت وزیر خارجه اسبق، ویلیام کوهن و چاک هاگل وزرای دفاع اسبق، پاول اونیل وزیر خزانه داری پیشین، ویلیام برنز از دیپلمات های ارشد آمریکایی حاضر در مذاکرات هسته ای با ایران رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انسان های بیگناه در اثر تحریم های ما جان خود را از دست می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسان های بیگناه در اثر تحریم های ما جان خود را از دست می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید