بازیکن پیشین اتلتیکومادرید و لیورپول در 40 سالگی بازنشسته شد

به گزارش سرگرمی های محبوب، هافبک هجومی آرژانتینی سابق تیم های فوتبال اتلتیکومادرید و لیورپول پس از بالغ بر دو دهه حضور در مستطیل سبز انتها به دوران بازیگری خود خاتمه داد.

بازیکن پیشین اتلتیکومادرید و لیورپول در 40 سالگی بازنشسته شد

به گزارش سرگرمی های محبوب و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، ماکسیمیلیانو رودریگس، هافبک هجومی سابق تیم های فوتبال اتلتیکومادرید و لیورپول پس از 22 سال فوتبال بازی کردن، روز گذشته (آدینه) انتها کفش های خود را آویزان کرد.

رودریگس 40 ساله که دوران بازیگری اش را سال 1999 در تیم شهر زادگاه خود (روساریو) نیوولزاولدبویز شروع کرد، سال 2002 وارد فوتبال اروپا شد و پیراهن اسپانیول را به تن کرد. او سه سال بعد به عضویت باشگاه اتلتیکومادرید در آ مد و پس از 5 سال بازی در روخی بلانکو به لیورپول ملحق شد.

رودریگس سال 2012 به کشورش برگشت تا دوباره به نیوولز اولدبویز ملحق گردد و بعد از 5 فصل بازی در این تیم به اروگوئه رفت تا یک فصل بازی برای تیم پنیارول را هم تجربه کند، تجربه ای که خیلی پیروز نبود و به همین علت او بعد از یک سال (سال 2018) دوباره به نیوولز برگشت و انتها در این تیم بازنشسته شد.

رودریگس که در 57 بازی ملی اش برای آرژانتین در فاصله سال های 2003 تا 2014 پیروز به ثبت 16 گل ملی هم شد، در فوتبال اروپا فقط یک جام برد که با قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلیس در فصل 12-2011 حاصل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازیکن پیشین اتلتیکومادرید و لیورپول در 40 سالگی بازنشسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن پیشین اتلتیکومادرید و لیورپول در 40 سالگی بازنشسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید