با گرانترین و لوکس ترین تجهیزات خانه هوشمند آشنا شوید

به گزارش سرگرمی های محبوب، فناوری های نوین ارتباطی، اختیارات و امکانات زیادی در اختیار افراد قرار داده است. فناوری بعلاوه باعث هوشمند شدن بسیاری از جنبه های زندگی از جمله خانه ها شده است. خانه هوشمند به شما امکان می دهد زندگی خود را لحظه به لحظه بهینه کنید و امنیت فیزیکی خود را افزایش دهید. علاوه بر این خانه های هوشمند به معیاری برای لوکس بودن خانه ها نیز تبدیل شده است. زیرا بعضی از خانه های هوشمند و لوازم آن جز لوازم گرانبها محسوب می شوند. در حال حاضر تعداد تجهیزات و لوازم هوشمند در قیمت های مختلف بسیار متعدد است، اما بعضی از آن ها جز برترین و گران ترین تجهیزات خانه هوشمند هستند. اگر به فناوری و جلوه های عینی آن در خانه ها علاقه دارید با این مطلب همراه شوید تا با بعضی از این تجهیزات گران قیمت آشنا شوید.

با گرانترین و لوکس ترین تجهیزات خانه هوشمند آشنا شوید

1.ربات تمیز کننده Milagrow RoboPhelps Rover Pool

اگر در خانه خود استخر دارید و تمیز کردن آن برایتان سخت است، Milagrow RoboPhelps Rover Pool رباتی است که حتما به دردتان خواهد خورد. از Milagrow RoboPhelps Rover Pool به عنوان یکی از قوی ترین و گران ترین ربات های تمیزکننده استخر نام برده می گردد. Milagrow RoboPhelps Rover Pool از برترین و قوی ترین پمپ ها و فیلتراسیون در صنعت مهندسی برخوردار است. این ربات تمیزکننده قادر است علاوه بر زباله ها، هر نوع مواد شیمیایی مضر را نیز از بین ببرد و از این طریق به حفظ سلامت شما یاری کند. این ربات سرعت بالایی دارد و قادر است هر استخری را در بخش های وسیع و با حداکثر سرعت (1400 فوت مربع در ساعت) تمیز کند. مصرف انرژی Milagrow RoboPhelps Rover Pool نیز بسیار پایین است و استفاده از آن بسیار آسان است. چنانچه وقتی ربات را روشن کنید، خود به خود آغاز به حرکت و تمیز کردن استخر می نماید.

2.ربات تمیزکننده کف Ecovacs Deebot X1 Omni

Ecovacs Deebot X1 Omni یک ربات تمیزکننده کف به خصوص کف سرویس های بهداشتی است. این ربات قدرتمند و گران از ویژگی های خارق العادهای برخوردار است از جمله: جدا کردن آب تمیز از آب فاضلاب، شست و شو و خشک کن اتوماتیک و پر کردن آب تمیز به صورت اتوماتیک. Ecovacs Deebot X1 Omni از تخلیه اتوماتیک، شارژ اتوماتیک آب و خشک کردن اتوماتیک نیز پشتیبانی می نماید. بر این اساس این ربات با قدرت مکش قوی و بالا (21 کیلو پاسکال) تخلیه اتوماتیک سطل زباله را تنها در 10 ثانیه انجام می دهد. علاوه بر این شارژ اتوماتیک آب این ربات نیز تنها با یک ضربه انجام می گردد. در نهایت سیستم اتوماتیک این ربات قادر است با سرعت گرمایش خود پد تمیز شده را خشک کند تا مانع از بو گرفتن آن گردد.

3.تلویزیون هوشمند Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition

Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition از جمله تلویزیون هایی است که در کنار استفاده از فناوری های ارتباطی نو مانند وای فای و برخورداری از سیستم عامل، از قطعات بسیار گرانبها نیز در ساخت خود بهره برده است. از جمله این قطعات می توان به برخورداری از 28 کیلوگرم طلای 18 عیار در پوشش تلویزیون، استفاده از سنگ های گرانبها مانند سان استون و آمتیست و نیز پوست تمساح اشاره نمود. بعلاوه در این تلویزیون هوشمند72 الماس برش گرد و یک کنسول با 2500 گرم دکمه طلا و الماس به کار است. تلویزین Stuart Hughes Prestige HD Supreme Rose Edition محصول شرکت استورات هیوز است. شرکتی که معمولا بخشی از کار آن فراوری محصولات لوکس و گرانقیمت است.

4.ربات تمیزکننده RoboVac G30

RoboVac G30 نیز یک ربات تمیزکننده است که برای تمیز کردن کف خانه به کار می رود. این ربات جز گران ترین ربات های تمیزکنننده در بازار است. ربات RoboVac G30 از سنسور ردیابی برخوردار است و از این رو می تواند به صورت هدفمند به تمیز کردن خانه بپردازد. این ربات دارای قدرت مکش فوق العاده ای است (2000Pa). علاوه بر اینها ربات RoboVac G30 قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را دارد و می توان آن را به وسیله گوشی نیز دنبال کرد.

برخورداری از فناوری BoostIQ نیز باعث شده است تا این ربات به طور اتوماتیک قدرت مکش را در عرض 1.5 ثانیه افزایش دهد. ربات RoboVac G30 بسیار کاربردی است. به طور کلی استفاده این نوع ربات ها در میان بسیاری از خانواده ها رواج زیادی یافته است. حتی بعضی آن را یکی از لوازم ضروری جهیزیه خود می دانند. البته نمونه های مقرون به صرفه این ربات با عملکرد قوی نیز در بازار موجود است. با این حال اگر تهیه این ربات یا سایر لوازم جهیزیه برایتان مشکل است می توانید به وسیله خرید جهزیه عروس اقساطی نسبت به تهیه جهیزیه خود اقدام کنید.

5.ربات شیشه پاک کن Gecko Robot

Gecko Robot یک ربات شیشه پاک کن است که با برخورداری از فناوری های مختلف مانند طراحی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی، اقدام به تمیز کردن شیشه ها می نماید. این ربات هوشمند به خوبی قادر به تشخیص لبه های شیشه است و از الگوریتم پیشرفته برای تمیز کردن نقاط مختلف پنجره شما استفاده می نماید. از جمله مناطقی که دسترسی به آنها سخت است و هر کسی نمی تواند به آسانی آن ها را تمیز کند. کار با Gecko Robot بسیار آسان است. کافیست آن را در قسمت پنجره قرار دهید و دکمه آن را روشن کنید. ربات Gecko Robot را می توانید به راحتی و از راه دور کنترل کنید.

سخن نهایی

بسیاری از تجهیزات گران قیمت و هوشمند خانه ها جنبه لوکس بودن دارند. یعنی ممکن است در ساختار آن ها از قطعات گرانبها استفاده شده باشد و یا آنکه از برندهای بسیار معروف باشند. در حالیکه عملکرد آن ها تفاوت چندانی با نمونه های مشابه مقرون به صرفه قیمت نداشته باشد. از طرفی بعضی از این نوع تجهیزات سفارشی هستند.)خواه سفارش یک فرد ثروتمند، خواه یک شرکت و خواه یک کشور). از این رو ممکن است دسترسی به آن ها در بازار هر کشوری آسان نباشد. بنابراین اگر تمایل دارید تجهیزات خانه خود را هوشمند کنید نگران قیمت آن ها نباشید. مطمئن باشید نمونه مشابه بسیاری از تجهیزات خانه هوشمند با قیمت های مقرون به صرفه قیمت نیز در بازارهای مختلف موجود است. به عنوان نمونه شما می توانید با خرید یخچال هیمالیا به صورت اقساط از نوع هوشمند آن (همراه با کنترل هوشمند یا بعضی از تجهیزات هوشمند) بخشی از آشپزخانه خود را هوشمند کنید. علاوه بر این می توانید بسیاری از این تجهیزات را به صورت قسطی تهیه کنید. مثلا خرید تلویزیون قسطی جی پلاس می تواند بخشی از تجهیزات پذیرایی شما را هوشمند کند و شما را چند گام به هوشمند شدن خانه نزدیک تر کند.

منبع: اتاق

به "با گرانترین و لوکس ترین تجهیزات خانه هوشمند آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با گرانترین و لوکس ترین تجهیزات خانه هوشمند آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید