بدنسازی خراسان رضوی سال ها به صورت سنتی اداره شده است

به گزارش سرگرمی های محبوب، سرپرست نو هیات بدنسازی خراسان رضوی گفت: هیئت ورزشی سال ها به صورت سنتی مدیریت شده و باید در مدیریت آن تغییراتی به وجود آید.

بدنسازی خراسان رضوی سال ها به صورت سنتی اداره شده است

جواد بهارآرا گفت: مدیریت سنتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی پس از سال ها احتیاج به تغییر نگرش دارد. یک زمانی در مجموعه هیئت بدنسازی استان افراد تحصیل نموده دانشگاهی کمی وجود داشتند. در حال حاضر قهرمانان مطرحی با عالی ترین مدارک دانشگاهی در اختیار داریم که می طلبد با چنین ظرفیتی روش های مدیریتی در این هیئت تغییر کند.

او گفت: باید هزینه های مربوط به تیم ها و اعزام آنان در مسابقات کشوری را تقویت کنیم. علاوه بر این موضوع باید به سمت متنوع سازی عایدی ها حرکت کنیم. اگر عایدی های هیئت روی برگزاری دوره های آموزشی متمرکز گردد اتفاق به خصوصی رخ نخواهد داد که در آینده باعث دلخوری مربیان هیئت بدنسازی استان خواهد شد. باید در زمینه برگزاری دوره های آموزشی چارچوب قانون مندی معین کنیم تا پیش از اینکه فردی وارد عرصه مربی گری گردد، جهت معینی را طی نموده باشد.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مجمع هیئت بدنسازی خراسان رضوی باید به موقع تشکیل گردد و حساب ها در اختیار اعضای مجمع قرار گیرد. دوستان ذی ربط نیز جهت نظارت به حساب های هیئت مراجعه نمایند. اگر شفاف سازی کنیم به ما اعتماد خواهند کرد. سپس اسپانسر ها و حامیان اقتصادی پای کار می آیند، چون می دانند پول هایشان در همان جایی که می خواهند هزینه شده است.

بهارآرا گفت: برنامه ریزی مستمر در زمینه استعدادیابی از وظایف هیات بدنسازی استان است. باید در این هیات یک رویه ای حاکم گردد که با بخش های دانش آموزی در ارتباط قرار گیرد تا استعداد ها شناسایی شده و مورد حمایت قرار بگیرند. آن وقت است که ورزشکاران فاخر این استان احساس خواهند کرد که وظیفه خود را به درستی انجام خواهند داد. هیئت بدنسازی به جای اینکه وارد کار های ریزتر گردد، باید برای استعدادیابی ژنتیکی برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد.

او گفت: هیات بدنسازی استان پس از سال ها هیچ مکانی از خودش ندارد. کاراته، ووشو، کشتی یک مکان مخصوص به خود دارند. اداره کل ورزش وجوانان استان باید در اهدای یک مکان دائمی و مناسب به این هیئت استانی حمایت کند.

سرگرمی های محبوب خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بدنسازی خراسان رضوی سال ها به صورت سنتی اداره شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدنسازی خراسان رضوی سال ها به صورت سنتی اداره شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید