هوش مصنوعی رفاه مردم را بیشتر می نماید

به گزارش سرگرمی های محبوب، خدمات نوین هوش مصنوعی سبب می گردد تا رویه های مرسوم سنتی، جای خود را به فرآیند های اتوماتیک بدهند.

هوش مصنوعی رفاه مردم را بیشتر می نماید

به گزارش گروه دانشگاه سرگرمی های محبوب، راهبرد ها و سیاست های ملی هوش مصنوعی، چگونگی برنامه ریزی کشور ها برای سرمایه گذاری در هوش مصنوعی برای ایجاد یا استفاده از مزایای مقایسه ای خود را بیان می نمایند. آن ها بعلاوه کسب وکار ها را تشویق می نمایند تا راه چاره هایی را برای رشد و رفاه هرچه بیشتر مردم کشور توسعه داده و از آن ها حمایت نمایند.

کشور ها تمایل دارند تعدادی از بخش های مالی، از جمله تحرک و بهداشت را در اولویت خود قرار دهند.

افزایش کارایی حمل ونقل عمومی

در بخش تحرک، برنامه های کاربردی هوش مصنوعی می توانند به دولت ها در بهبود ایمنی جاده ها، افزایش کارایی حمل ونقل عمومی، مدیریت ترافیک و کاهش انتشار کربن یاری نمایند.

تشخیص زودهنگام بیماری

در مراقبت های بهداشتی، هوش مصنوعی می تواند به دولت ها یاری کند تا آخرین دستیابی ها را برای یاری به تشخیص زودهنگام یا از راه دور بهداشت انجام دهند.

هوش مصنوعی و تکنیک های مبتنی بر آن بعلاوه می توانند در ارائه خدمات پیشگیرانه، بهینه سازی تصمیم گیری بالینی و کشف روش های درمانی و دارویی نو یاری نمایند.

افزایش کارایی رویه های اداری

هوش مصنوعی تضمین می نماید که خدمات دولتی، هوشمندانه تر، چابک تر، کارآمدتر و کاربرپسندتر گردد. به عنوان مثال، هوش مصنوعی می تواند در ارائه خدمات شخصی به شهروندان یاری کند. بعلاوه می تواند با اتوماتیکسازی کار های فیزیکی و دیجیتالی، کارایی و کیفیت رویه های اداری را افزایش دهد. علاوه بر این، می تواند تصمیمات را به وسیله پیش بینی های بهتر مبتنی بر الگو های حجم زیادی از داده ها بهبود بخشد.

تمام این کاربرد های مهم سبب شده تا ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برنامه های مدونی را برای به کارگیری ظرفیت های بیشتر و توسعه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی فراهم آورد. مجموعه اقداماتی که سبب شده تا ایران در زمره کشور های پیشرو استفاده از توسعه این فناوری نوین قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هوش مصنوعی رفاه مردم را بیشتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی رفاه مردم را بیشتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید