اخبار سیاسی

رابطه ما با ایران در سطح پایینی قرار گرفته است ، باید کانال های دیپلماتیک با ایران را باز نگاه داریم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تکرار ادعاها درباره ایران گفت بروکسل باید کانال های دیپلماتیک با ایران را باز نگاه دارد.

22 شهریور 1402

اولویت بندی واگذاری 12 مجتمع ایستگاهی در سال 1402 تعیین شد

براساس اهداف از پیش مشخص شده و در قالب اولویت بندی اجرا شده، سال جاری 12 مجتمع ایستگاهی مترو جهت پوشش اهداف توسعه ای شرکت راه آهن شهری تهران و حومه وارد فاز اجرایی می گردد.

25 خرداد 1402

روانشناسان: اضطراب مسری است ، عامل مستقیم اضطراب بچه ها را بشناسیم ، چگونه علایم اضطراب در بچه ها را تشخیص دهیم؟

بارها شنیده ایم که فرزند ما آن چیزی که ما می خواهیم یا می گوییم نمی گردد، آن چیزی می گردد که ما هستیم. رفتار والدین، به طور مستقیم و غیرمستقیم بر شخصیت و رفتار بچه ها تأثیر می گذارد؛ طوری که حتی آینده بچه ها در گرو طرز فکر و در مرحله بعد طرز رفتار پدر و...

25 اردیبهشت 1402

عبدی: حکومت، نقد رسانه ای را دشمنی با خود تلقی می نماید

عباس عبدی در اعتماد نوشت: یکی از مشکلاتی که رسانه ها و روزنامه نگاران با آن دست به گریبان هستند، تصوری است که از انتشار مطالب انتقادی آنان وجود دارد. حکومت، نقد رسانه ای را علیه و دشمنی با خود تلقی می نماید، حتی بعضی از مخالفان حکومت نیز چنین برداشتی دارند...

5 اردیبهشت 1402

مهمترین دلایل برای پیش رو بودن ژاپن در دنیا

ژاپن، یکی از پیشرو ترین و آینده گرایانه ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. این کشور، برای مقدمات المپیک توکیو که قرار است در سال 2020 در ژاپن برگزار گردد، اقدامات بسیار زیادی انجام داده و برنامه دارد تا زیربنای فوق العاده و مهارت های سازمانی کم نظیر خود...

22 دی 1401

زنان خوش بین عمر طولانی دارند

محققان نکته هایی برای داشتن زندگی طولانی و سالم ارائه کرده اند که برخی از آن شامل پیاده روی، باغبانی و انجام کار های خانه، کاهش استرس، خواب مناسب، مصرف مواد غذایی مناسب و داشتن ارتباط اجتماعی با دیگران است.

8 آذر 1401

وزارت ارتباطات به عنوان دستگاه برتر آمار و برنامه ریزی معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بزرگداشت روز آمار و برنامه ریزی به عنوان نماینده دستگاه برگزیده، لوح تقدیر خود را از محمد مخبر معاون...

2 آبان 1401

3.5 میلیارد دلار تا حذف نفت از تجارت خارجی ، استاندارد بومی نداریم

وزیر صمت خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 48 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد در حالی که واردات ما 52 میلیارد دلار بود این یعنی ما 3.5 میلیارد دلار دیگر با حذف نفت از تجارت خارجی کشور فاصله داریم که سال جاری یا حداقل سال آینده محقق خواهد شد و به صفر...

25 مهر 1401

خوشبینی من برای توافق با ایران کمتر شده است ، مذاکرات هسته ای ایران در حال انحراف است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفت که خوشبینی وی برای احیای توافق هسته ای با ایران کمتر شده است.

16 شهریور 1401

سوغات کرمان و همه چیز درمورد صنایع دستی کرمان

کرمان با داشتن 7 اثر ثبت شده در لیست میراث جهانی یونسکو، در مقام اول ایران از این منظر واقع شده است. کرمان به لطف تولیدات مرغوب خود، چندین سال است که رتبه نخست صادرات غیرنفتی کشور را نیز از آن خود نموده است. بسیاری از این تولیدات و محصولات جنبه سوغاتی نیز...

13 مرداد 1401

وزرای کار، صمت و بازرگانی همزمان معرفی می شوند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رئیس جمهور گفت: با آنالیز که انجام دادیم گفتند که قرار است رئیس جمهور سه وزیر کار، صمت و بازرگانی را با هم به مجلس معرفی کند.

10 مرداد 1401

سازندگان، نظام مهندسی و شهرداری وقت آبادان مقصران اصلی حادثه ساختمان متروپل هستند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا سازندگان، سازمان نظام مهندسی و شهرداری وقت آبادان مقصران اصلی حادثه ساختمان متروپل هستند و باید جوابگو باشند.

16 تیر 1401

هوش مصنوعی رفاه مردم را بیشتر می نماید

خدمات نوین هوش مصنوعی سبب می گردد تا رویه های مرسوم سنتی، جای خود را به فرآیند های اتوماتیک بدهند.

3 تیر 1401

نمایش گنجینه بحث برانگیز ایران باستان در آمریکا

موزه گتی ویلا در لس آنجلس آمریکا نمایشگاهی از آثار ایران باستان را درحالی برگزار نموده است که برخی باستان شناسان ایرانی به اصالتِ برخی از آثار آن شُبهه وارد نموده اند.

2 تیر 1401

پوتین به پارکینسون مبتلا شده است؟

نشریه سان نوشته است: ملاقات حضوری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در روز پنجشنبه، 1 اردیبهشت، با وزیر دفاع خود، سرگئی شویگو، شرایط سلامتی او را زیر سوال برد.

26 خرداد 1401

شروع فعالیت مجدد واحدهای اقامتی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت مجدد واحدهای اقامتی استان پس از اتمام موج پنجم بیماری کرونا اطلاع داد.

25 خرداد 1401

جزییات و شرایط دریافت وام نوسازی مسکن

به گزارش خبرنگاران به نقل از اقتصادآنلاین، در اولین روز از سال نو، معاون وزیر راه و شهرسازی، از افزایش سقف وام نوسازی مسکن اطلاع داد. بانک مسکن این وام را برای ملکی که در بافت فرسوده شهر قرار داشته باشد بدون سپرده گذاری پرداخت می نماید.

20 خرداد 1401

عملیات حفاری در میدان آرش بزودی شروع می گردد

وزیر نفت در حساب شخصی خود در توئیتر در مورد میدان مشترک آرش نوشت.

15 خرداد 1401

در ایام تعطیلات نوروز اسکان دانشجو نداریم

مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی اسکان دانشجویان در خوابگاه ها انجام نمی گردد، گفت: در دوران شیوع کرونا و تا روزهای پایانی سال، اسکان دانشجویان با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گرفت.

14 خرداد 1401

انتصابات نو در فدراسیون اسکیت انجام شد

طی مراسمی رییس فدراسیون اسکیت، احکام نایب رییس، خرانه دار،کارشناس خبره و نماینده هیات استانی را اهدا کرد.

13 خرداد 1401
تعداد: (180)