شروع فعالیت مجدد واحدهای اقامتی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سرگرمی های محبوب، معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت مجدد واحدهای اقامتی استان پس از اتمام موج پنجم بیماری کرونا اطلاع داد.

شروع فعالیت مجدد واحدهای اقامتی در کهگیلویه و بویراحمد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد حسین زاده امروز نهم آذرماه 1400، با اعلام این مطلب گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تا به امروز تمام واحدهای گردشگری استان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همکاری خوبی با این معاونت داشته است.

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: همزمان با رشد فرایند واکسیناسیون در کشور که از شهریورماه شروع شد، عملاً موج پنجم کرونا فروکش کرد و با مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا از ابتدای آبان ماه سال جاری شاهد گشایش مرزها بر روی گردشگران خارجی بودیم.

حسین زاده توضیح داد: برنامه ریزی های لازم برای رونق دوباره صنعت گردشگری در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

او اضافه نمود: با تمهیدات اندیشیده شده به وسیله معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سعی داریم تا با انجام نظارت های دقیق و تعریف مسیرهای تازه گردشگری و بعلاوه حمایت از سرمایه گذاران، توسعه پایدار گردشگری را به ویژه در ایام پساکرونا دوباره در تمامی منطقه ها استان رقم بزنیم.

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برگزاری جشنواره های گردشگری، حمایت از فعالان گردشگری از مهم ترین برنامه های این معاونت در پسا کرونا باهدف رونق صنعت گردشگری استان است.

منبع: توریسم آنلاین

به "شروع فعالیت مجدد واحدهای اقامتی در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت مجدد واحدهای اقامتی در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید