اخبار مجلس

وزرای کار، صمت و بازرگانی همزمان معرفی می شوند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رئیس جمهور گفت: با آنالیز که انجام دادیم گفتند که قرار است رئیس جمهور سه وزیر کار، صمت و بازرگانی را با هم به مجلس معرفی کند.

10 مرداد 1401

سازندگان، نظام مهندسی و شهرداری وقت آبادان مقصران اصلی حادثه ساختمان متروپل هستند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا سازندگان، سازمان نظام مهندسی و شهرداری وقت آبادان مقصران اصلی حادثه ساختمان متروپل هستند و باید جوابگو باشند.

16 تیر 1401

شروع فعالیت مجدد واحدهای اقامتی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت مجدد واحدهای اقامتی استان پس از اتمام موج پنجم بیماری کرونا اطلاع داد.

25 خرداد 1401

در ایام تعطیلات نوروز اسکان دانشجو نداریم

مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی اسکان دانشجویان در خوابگاه ها انجام نمی گردد، گفت: در دوران شیوع کرونا و تا روزهای پایانی سال، اسکان دانشجویان با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گرفت.

14 خرداد 1401

اجازه انتشار اوراق اقتصادی اسلامی تا سقف ده هزار میلیارد تومان به شرکت های دولتی داده می گردد

تهران (پانا) - نمایندگان مردم در مجلس با انتشار اوراق اقتصادی اسلامی ریالی تا سقف 10 هزار میلیارد تومان با تضمین و بازپرداخت اصل و سود به وسیله شرکت های دولتی موافقت کردند.

2 خرداد 1401

سوابق و مکاتبات خیرین مدرسه ساز به کتابخانه ملی منتقل شد

تهران (پانا) - سوابق و مکاتبات اداری مربوط به مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منتقل شد.

2 اردیبهشت 1401

خلق ثروت ، تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارمندان از شاخصه های ارزیابی مدیران است

خبرنگاران/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور موجب تحول در استان خواهد شد، گفت: جذب اعتبار و تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارمندان از شاخصه های ارزیابی مدیران است.

23 بهمن 1400

زرین آمیزی: بیش از 49 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور سراسری ثبت نام کردند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل های مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 تا به امروز بیش از 49 هزار نفر ثبت نام کردند.

13 بهمن 1400

ارسال طرحی به دولت برای حمایت از فناوران و دانشمندان ، نظام پرداخت فعلی حقوق اساتید عادلانه نیست

در جلسه مجازی همفکری برای تهیه و تدوین آئین های سنجشی و انگیزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها درباره پرداخت حقوق، پاداش و مزایای اساتید شرح داده شد.

21 مهر 1400

رکورد مصرف برق تابستان، در بهار شکسته شد

به گزارش خبرنگاران، با این میزان، پیک نیاز مصرف سال گذشته پشت سر گذاشته شد که نشانگر رشد شدید نیاز مصرف برق در کشور است در حالی که هنوز به روزهای گرم تیر و مرداد نرسیده ایم.

27 تیر 1400

طرح مالیات برعایدی سرمایه؛ آیا دولت دست در جیب مردم خواهد نمود؟

در حالی که نمایندگان مالی مجلس از طرح خود در خصوص طرح اخذ مالیات از عایدی سرمایه به شدت دفاع می نمایند و آن را راه حل ایده آلی برای سوداگری می دانند، اما بسیاری از کارشناسان از این طرح انتقاد نموده اند، به زعم آن ها، این طرح تنها باعث می گردد، مردم عادی...

10 تیر 1400

تک روی عزیزی خادم عقب رفت فوتبال است ، رییس جدید بداند فوتبال را نمی توان یک نفره اداره کرد خبرنگاران

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: آقای عزیزی خادم باید بداند فوتبال را نمی توان یک نفره اداره کرد. اینقدر فوتبال را کوچک نکنیم. شما می خواهید آن را تک نفره اداره کنید در حالی که هیأت رییسه و سرمایه ای عظیم به نام پیشکسوتان این کاره را در کنار خودتان دارید. ...

3 اردیبهشت 1400

بیش از 38 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند

نیروی انتظامی در گزارش روزانه عملکرد خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اظهار داشت: روز گذشته(دوشنبه) 38 هزار و 243 راننده به دلیل بی توجهی به محدودیت های اعمال شده در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند.

30 بهمن 1399

ارسال لایحه اصلاح قانون سرباز قهرمان به مجلس

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری از ارسال لایحه اصلاح تبصره (5) الحاقی به ماده واحده قانون سرباز قهرمان- مصوب 1391- اطلاع داد.

6 بهمن 1399

بیماری قالیباف در مرحله خفیف است

پزشک معالج رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشخبتانه آقای قالیباف وضع خوبی از لحاظ شدت بیماری دارند و در مرحله خفیف بیماری کرونا هستند.

14 آذر 1399

آخرین مناظره ترامپ را از این منجلاب نجات می دهد؟

در ادامه رقابت های انتخاباتی بین دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه جو بایدن در نظرسنجی ها همچنان از ترامپ پیش است و موضوع مدیریت بیماری کرونا و همچنین سقوط جایگاه حزبی و مردمی جمهوری خواهان کار را برای ترامپ دشوارتر کرده است.

30 آبان 1399

جان بولتون: به ترامپ رای نمی دهم

خبرنگاران : جان بولتون گفت: من در سال 2016 این کار را کردم و به او رای دادم، ولی بعد از تجربه ای که طی 17 ماه فعالیت در کاخ سفید پیدا کردم، دیگر این کار را نخواهم کرد.

15 آبان 1399

آیا زمان مذاکره میان ایران و آمریکا فرا رسیده؟

خبرنگاران: ایران و آمریکا چه زمانی با هم مذاکره می نمایند؟ چرا اصولگرایان در ایران، مخالف مذاکره هستند؟ وقت مناسب کِی فرا می رسد؟ ابعاد و زوایا ماجرا را در این مطلب بخوانید.

21 شهریور 1399

احکام صادره توسط قاضی منصوری بازنگری خواهند شد؟

با شروع رسیدگی به پفراینده باند طبری در قوه قضائیه شاهد پرداخت رشوه های میلیاردی به قضاتی مانند منصوری و قاسم زاده هستیم که با قصد اعمال نفوذ در فرایند رسیدگی قضائی و نادیده دریافت عدالت در احکام صادره، با مفسدان اقتصادی همکاری کرده اند. آنچه در دادگاه...

14 شهریور 1399

شاخص های جذب اساتید مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی اعلام شد

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پژوهشی موضوع تدوین شاخص های جذب مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی برای جذب هیئت علمی را پیشنهاد کرد.

17 مرداد 1399
تعداد: (25)