سوابق و مکاتبات خیرین مدرسه ساز به کتابخانه ملی منتقل شد

به گزارش سرگرمی های محبوب، تهران (پانا) - سوابق و مکاتبات اداری مربوط به مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منتقل شد.

سوابق و مکاتبات خیرین مدرسه ساز به کتابخانه ملی منتقل شد

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، بخش مهمی از این مکاتبات مربوط به تعاملات خیرین مدرسه ساز، نهادها و موسسات مختلف با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است که به معاونت اسناد ملی منتقل شده است.

مجموع مکاتبات مربوط به توسعه و تجهیز مدارس کشور است که در بایگانی های راکد سازمان نوسازی مدارس و واحدهای استانی مربوطه وجود داشته و پس از بررسی کارشناسی، ارزشیابی و شناسایی به سازمان منتقل شده است.

این سوابق و مکاتبات اداری شامل جذب همکاری و مشارکت، آمار و عملکرد، مسائل و چالش ها، اهدای زمین، ساختمان و تجهیزات، تامین هزینه های ساخت و تجهیز مدارس، رسیدگی به منطقه ها کم برخوردار، بنیادهای عام المنفعه، بنیاد برکت و تکریم خیرین مدرسه ساز داخل و خارج کشور را می شود.

جمع آوری، انتقال، ثبت و ضبط مکاتبات و اسناد ارزشمند خیرین مدرسه ساز، اقدام مشترک کارشناسان ارزشیابی اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، در جهت اجرای قانون اسنادملی و مصوبات شورای اسنادملی ایران است.

انتقال این اسناد اقدامی مهم برای انتقال اطلاعات و تجربه های ماندگار به نسل های آینده بوده و مرجعی مهم برای پژوهشگران حوزه تاریخ اجتماعی به شمار می آید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سوابق و مکاتبات خیرین مدرسه ساز به کتابخانه ملی منتقل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوابق و مکاتبات خیرین مدرسه ساز به کتابخانه ملی منتقل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید