دانمارک و جاذبه هایی که نباید از دست داد

به گزارش سرگرمی های محبوب، جاذبه های گردشگری دانمارک

دانمارک کشوری مجذوب کننده با تماشای های فراوان است که جاذبه های بسیار آن برای همه مخصوصا در سال های اخیر تعیین شده است. این کشور دارای سواحل با شکوه، قلعه های زیبای افسانه ای، جنگل های سرسبز، آب و هوای معتدل، شهروندان صمیمی و زندگی سرزنده است. در کپنهاگ مرکز این کشور، دوچرخه بر ماشین تقدم دارد و مسلما برترین راه برای کشف این شهر جمع و جور و زیبا است. فراتر از همه اینها، غذای این منطقه افسانه ای است- ناهار خوب دانمارکی راه را برای برترین غذاهای اسکاندیناوی هموار می نماید! همراه خبرنگاران با 3 مورد از جاذبه های گردشگری دانمارک که پیشنهاد می کنیم از آنها تماشا کنید، به این کشور سفر می کنیم:

دانمارک و جاذبه هایی که نباید از دست داد

1- باغ های تیوولی، کپنهاگ (tivoli gardens)

هنگام بازدید از کپنهاگ، بسیاری از بازدیدگان، راهشان را به سوی این فضای تفریحی نمادین کج می نمایند. از سال 1843، تیوولی الهام بخش پارک های دیزنی مشهور در دنیا است و در اینجا، طیف عظیمی از جاذبه ها از جمله ترن هوایی، چرخ و فلک، تئاتر عروسک خیمه شب بازی، رستوران ها، کافه ها، باغ ها، غرفه مواد غذایی و حتی سالن کنسرت سبک مور را پیدا می کنید.

تیوولی که در سراسر دنیا شناخته شده است، در فیلم های متعددی ظاهر شده است و یک نماد واقعی از شهر است. در شب، نمایش آتش بازی آسمان را روشن می نماید و در زمستان، باغ با چراغ هایی برای فصل کریسمس تزئین می گردد، در طول تابستان هم می توانید به کنسرت های راک رایگان در شب های آدینه بروید.

2- کاخ کریستینسبرگ، کپنهاگ (christiansborg palace)

در جزیره کوچک اسلات شولمن در مرکز کپنهاگ، جایگاه دانمارکی دولت را پیدا می کنید. کریستینسبرگ با مباهات به تاریخ بیش از 800 ساله اش، پایه قدرت پادشاهی دانمارک و در حال حاضر مقر مجلس شورا، دفتر نخست وزیر و دیوان عالی کشور است. چند قسمت آن هنوز به وسیله خانواده سلطنتی استفاده می گردد و بسیاری از این مکان ها برای عموم آزاد است. اسقف آبسالون در سال 1167 استحکامات شهر را در این مکان ساخته بود و بازدید نمایندگان هنوز هم می توانند خرابه های قلعه اسقف را که در قرن 14 نابود شد و بعلاوه قلعه قرون وسطی را ببینند.

3- نیهاون، کپنهاگ (nyhavn Copenhagen)

نیهاون (نیو هاربر)، ستاره تصاویر و کارت پستال های بی شمار شهر، یک محل عالی برای قدم زدن و یا گرفتن تکه ای از فرهنگ کافه ای کپنهاگ است. نیهاون واقع در قسمت عقبی کاخ امیلینبرگ، با خانه های چند رنگ آن، رستوران ها و کشتی های بلند (که بعضی از آنها موزه هستند) در اسکله حیات جدیدی یافته است. حالا نیهاون منطقه ای مجذوب کننده و جلب نماینده اصلی گردشگران و مردم محلی به طور یکسان است. اگر شما ماجراجویی را دوست دارید، می توانید از اینجا یک هیدروفویل به سوئد بگیرید و یا یک کروز بندری دلپذیر را برای تماشا منظره ها انتخاب کنید.

منبع: الی گشت

به "دانمارک و جاذبه هایی که نباید از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانمارک و جاذبه هایی که نباید از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید