بودجه ما اجازه رقابت نمی دهد ، دل ماهینی با پیکان بود

به گزارش سرگرمی های محبوب، مهدی تارتار در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه معارفه وی به اسم سرمربی ذوب آهن گفت: امیدوارم با گرفتن نتایج خوب که درخور شأن و شخصیت این باشگاه عظیم باشد جواب اعتماد هیئت مدیره را با نیکی بدهیم.

بودجه ما اجازه رقابت نمی دهد ، دل ماهینی با پیکان بود

وی در مورد شرایط جابجایی تیم فوتبال ذوب آهن ابراز داشت: خدا را شکر در جذب نفرات هم با توجه به بودجه میانه که باشگاه در اختیار داشت، توانستیم نفرات خوبی را جذب کنیم و در این راستا از کمیته جابجایی که برای جذب نفرات وقت زیادی گذاشتند تشکر می کنیم.

بازیکنان نسبت به بودجه عالی هستند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: امیدوارم در انتها فصل مسائل یکی دو فصل گذشته را نداشته باشیم، لازمه این اتفاق این است که همه با یکدیگر کوشش کنیم، از همین جا از همه طرفداران، اصحاب رسانه و مردم اصفهان می خواهم که با ما همراه باشند، ذوب آهن باید برای بالای جدول بجنگد و به ما یاری نمایند این اتفاق سال جاری بیفتد.

وی تاکید نمود: سال جاری نباید توقع خیلی بالا باشد زیرا در یکی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در این تیم نیفتاده است، اما کم کم ذوب آهن به روزهای خوب گذشته برمی گردد، مدیریت هم برای جذب نفرات خیلی کوشش کرد و باید تشکر کنم، فکر می کنم 90 تا 95 درصد بازیکنان مد نظر با توجه به بودجه ما جذب شدند.

تارتار در مورد بودجه باشگاه ذوب آهن افزود: در هر صورت ما نمی توانیم با خیلی از باشگاه ها رقابت کنیم، هر تیمی دوست دارد برترین بازیکنان ایران را جذب کند، اما قیمت آنها به تیم ما نمی خورد ما با توجه به بودجه برترین بازیکنان را جذب کردیم و به این بازیکنان که از فیلترهای خاصی عبور کردند امیدواریم.

بازیکنان جذب شده نام و رسم دار می شوند

وی در مورد بازیکنان جذب شده توضیح داد: شاید این بازیکنان نام و رسم عظیمی نداشته باشند، اما مطمئنم در آینده نام های عظیمی خواهند شد و کیفیت آنها قطعاً به تیم عظیم ذوب آهن در راستا برگشت به قدرت گذشته یاری خواهد نمود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه من در کارم هیچ قولی را به هیچ مسئولی ندادم، ابراز داشت: سال جاری هم من قولی ندادم، اما از خودمان توقع داریم و همواره به کادر و بازیکنان هم می گویم که همه از ما توقع دارند و می خواهند این تیم حداقل دغدغه سقوط نداشته باشد و یک صندلی مناسب در جدول داشته باشد و نه سال جاری بلکه در سال های آینده برای کسب سهمیه کوشش کند.

وی افزود: کوشش می کنیم شخصیتی که در یکی دو سال گذشته از این تیم دور شده را به آن برگردانیم، در این دست یاری را به سوی همه اصفهانی ها دراز می کنم، من خودم را الان یک اصفهانی می دانم، در هر شهری می روم همین را می گویم، وقتی پیراهن یک شهر را تن می کنیم جز آنها هستیم و بحث بومی و غیربومی نداریم و همه باید برای موفقیت ذوب آهن کوشش کنیم.

تارتار در مورد کادر فنی خود در ذوب آهن گفت: افرادی که با من آمدند کادری بودند که سال ها با آنها کار کردم، بعلاوه به نفرات کادرهای قبلی من محمد صلصالی که با او همبازی بودم اضافه شده، بعلاوه جمالی مربی که در تیم های پایه ذوب آهن عملکرد خوبی داشته به جمع ما اضافه شده است.

ماهینی با اجازه من رفت

وی در مورد جدایی دانیال ماهینی گفت: دانیال روز گذشته با من صحبت کرد و دوست داشت به تیم خودش برگردد و ما هم این اجازه را به او دادیم، چون دوست داریم بازیکنان با دلشان به ذوب آهن بیایند و در آن بازی نمایند و او دوست داشت برگردد که این اجازه را به او دادم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اینکه آیا بازیکن دیگری در سمت ذوب آهن جذب می گردد، تاکید نمود: اگر بازیکنی باشد که بتواند تأثیرگذار باشد و ورق را برگرداند جذب می گردد، اما فعلاً این بازیکن در بازار نیست و اگر باشد هم با بودجه های ما همخوانی ندارند اما اگر بازیکنی بتواند یاری کند شاید.

وی در مورد شرایط جذب نادر محمدی خاطر نشان کرد: نام بازیکنی را نمی آورم، به هر حال این بازیکن فعلاً برای ما نیست، بازیکنانی هستند که خیلی دوست دارند با ما کار نمایند زیرا باشگاه عظیمی هستیم، فعلاً با همین افراد کار را آغاز می کنیم و الان هم تیم تکمیلی هستیم و در هر پست دو یا سه بازیکن خوب داریم.

تارتار در مورد شرایط تیم ذوب آهن در لیگ بیست و یکم گفت: فکر می کنم سال جاری بسیار سخت باشد، زیرا سال آینده جام جهانی را پیش رو داریم و از این جهت باید لیگ زود تمام گردد و قطعاً بازی ها هر چهار پنج روز برگزار می گردد و به همین علت کوشش کردیم در هر پست دو الی سه بازیکن داشته باشیم، بازیکنان چند پست هم جذب شدند که دچار مشکل نشویم، لیگ سختی خواهیم داشت و امیدواریم دچار مشکل نشویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بودجه ما اجازه رقابت نمی دهد ، دل ماهینی با پیکان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه ما اجازه رقابت نمی دهد ، دل ماهینی با پیکان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید