تماس منچستریونایتد با مدیر برنامه های لواندوفسکی

به گزارش سرگرمی های محبوب، باشگاه منچستریونایتد شرایط مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ را زیرنظر دارد.

تماس منچستریونایتد با مدیر برنامه های لواندوفسکی

به گزارش سرگرمی های محبوب، روبرت لواندوفسکی که در دو سال اخیر پیروز شده عنوان برترین بازیکن دنیا (THE BEST فیفا) را برای دو سال متوالی به خود اختصاص دهد، شایعاتی در مورد آینده حرفه ای اش مطرح است، این در حالی است که قرارداد فعلی اش با بایرن مونیخ در انتها ماه ژوئن 2023 منقضی می گردد.

بر اساس گزارش سایت 90 min؛ باشگاه منچستریونایتد نسبت به خدمت گرفتن مهاجم لهستانی باواریایی ها علاقه مند است و به همین منظور با مدیر برنامه های او تماس گرفته اند و شرایط احتمال در دسترس بودن او در بازار جابجایی را جویا شده اند. در سوی دیگر بایرن مونیخ ارلینگ هالند را به عنوان جانشین احتمالی لواندوفسکی در نظر دارند اما برای جذب این مهاجم نروژی باید با باشگاه هایی همانند رئال مادرید، پاری سن ژرمن، بارسلونا، چلسی و منچسترسیتی رقابت نمایند.

مدیر برنامه های لواندوفسکی 33 ساله هم در صورتی که بایرن مونیخ بخواهد در تابستان پیش رو اقدام به فروش این مهاجم گلزن کند، گزینه های پیش روی او را مورد آنالیز قرار خواهد داد. باشگاه منچستریونایتد در این خصوص خواهان دریافت اطلاعاتی درباره شرایط این بازیکن شده اند.

آرسنال، چلسی، رئال مادرید و اتلیتکومادرید هم دیگر مشتریان ماشین گلزنی سرخپوشان مونیخی هستند و منچستریونایتد در راه جذب این بازیکن تنها نیست. لواندوفسکی این فصل در 33 بازی 39 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تماس منچستریونایتد با مدیر برنامه های لواندوفسکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس منچستریونایتد با مدیر برنامه های لواندوفسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید