تنها نکته منفی کارنامه وریا غفوری

به گزارش سرگرمی های محبوب، فصل بیست و یکم در حالی برای استقلال پایانی خوش داشت که وریا غفوری کاپیتان این تیم شب گذشته جام قهرمانی را بالای سر برد و این قهرمانی با ثبت برترین آمار و رکورد ها و بدون شکست برای آبی پوشان به دست آمد.

تنها نکته منفی کارنامه وریا غفوری

در حالی که استقلال برترین فصل دو دهه اخیر خود را تجربه کرد، وریا غفوری کاپیتان این تیم نسبت به فصل های گذشته فروغ همیشگی خود را نداشت و برای اولین بار در یک فصل پیروز به گلزنی نشد.

غفوری در این فصل 9 بازی را به طور کامل از دست داد و تنها در 6 بازی به طور کامل و 90 دقیقه ای در میدان حاضر بود، برای اولین در یک فصل پیروز به گلزنی نشد که این بسیار عجیب است.

کاپیتان آبی پوشان که پنجمین فصل حضورش در این تیم را تجربه می نماید، تا پیش از این فصل در مسابقات مختلف در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا جمعاً 26 بار برای آبی پوشان گلزنی نموده بود تا در بین 30 گلزن برتر تاریخ این باشگاه قرار گیرد. اما وی در این فصل برای اولین بار پیروز به گلزنی نشد تا در فصلی که جام قهرمانی را بالای سر برده است، عجیب ترین دوران فوتبال خود را تجربه نموده باشد.

غفوری در این فصل با 1076 دقیقه حضور در میدان، یازدهمین در جدول پر کار ترین بازیکنان این تیم بود و این در حالی بود که وی در فصل گذشته در رده پنجم این جدول قرار داشت.

منبع: فرارو

به "تنها نکته منفی کارنامه وریا غفوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها نکته منفی کارنامه وریا غفوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید