جزئیات بیشتر از نحوه برگزاری E3 2023 اعلام شد؛ نمایشگاه عمومی برگزار می گردد

به گزارش سرگرمی های محبوب، مدتی است که می دانیم که رویداد E3 سال 2023 قرار است به صورت حضوری برگزار گردد. اکنون، جزئیات تازه و تاریخ برگزاری آن معین شده است.

جزئیات بیشتر از نحوه برگزاری E3 2023 اعلام شد؛ نمایشگاه عمومی برگزار می گردد

طبق جزئیات اعلام شده، مراسم E3 2023 در 4 روز برگزار خواهد شد. این رویداد از تاریخ 13 تا 16 ژوئن در مرکز همایش های لس آنجلس برگزار خواهد شد. قبل از برگزاری رویداد به صورت حضوری و از تاریخ 11 ژوئن برنامه های دیجیتال و کنفرانس های در نظر گرفته شده نمایش داده خواهند شد.

4 روز برگزاری مراسم به دو قسمت تقسیم شده اند که قسمت اول برای شرکت ها و موارد تجاری و بخش دوم برای مخاطبان و گیمرها در نظر گرفته شده است. بخش تجاری نمایشگاه از تاریخ 13 تا 15 ژوئن برگزار می گردد. این بخش مختص اهالی صنعت و افرادی است که نام آن ها ثبت شده است. روز 15 و 16 ژوئن نمایشگاه برای عموم مردم و گیمرها در دسترس خواهد بود.

در کنار تقسیم روزهای برگزاری نمایشگاه، مکان برگزاری آن ها جداگانه در نظر گرفته شده است. بخش تجاری برنامه که برای اهالی صنعت در نظر گرفته شده، دارای سالن های اختصاصی و فضاهایی برای جلسه های مصاحبه و بعلاوه مکانی برای پیش نمایش بازی ها برای رسانه ها است.

بخشی که برای مخاطبان در نظر گرفته شده، در سالن متفاوتی جریان دارد و تجربه برخی از بازی ها برای عموم در دسترس است. بعلاوه راه هایی برای ارتباط با توسعه دهندگان، سازندگان محتوا و شخصیت های شناخته شده وجود خواهد داشت. بعلاوه یک سالن نمایش ویژه برای محتوای مختلف اختصاص داده شده است که جزئیاتی عمیق تر از بازی ها را به تصویر می کشد.

سازمان ESA برای برگزاری E3 با ReedPop که سازمان دهنده رویدادهایی مانند PAX، EGX، و New York Comic-Con است، همکاری می نماید.

ظاهراً مسئولان برگزارنماینده این نمایشگاه میخواهد حتی از شرکت ها و بازی هایی که به صورت رسمی در این رویداد شرکت ننموده اند هم پشتیبانی نمایند. برای مثال، اگر شرکتی در رویداد سامر گیم فست جف کیلی هم شرکت نموده باشد، درهای E3 سال 2023 بر روی آن باز خواهد بود.

این اولین حضور جدی E3 از سال 2020 به بعد است. در سال 2021 نمایشگاه فقط به صورت دیجیتالی برگزار گردید و در سال قبل هم این رویداد نه به صورت حضوری و نه دیجیتالی برگزار نشد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات بیشتر از نحوه برگزاری E3 2023 اعلام شد؛ نمایشگاه عمومی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بیشتر از نحوه برگزاری E3 2023 اعلام شد؛ نمایشگاه عمومی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید