جلسه کمیسیون حمایت از حقوق کاربران دوشنبه برگزار می گردد

به گزارش سرگرمی های محبوب، به گفته سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی قرار است کمیسیون در جلسه روز دوشنبه خود به ایرادات مرکز پژوهش های مجلس در مورد این طرح رسیدگی کند.

جلسه کمیسیون حمایت از حقوق کاربران دوشنبه برگزار می گردد

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با سرگرمی های محبوب، درخصوص برگزاری اولین جلسه کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی پس از اظهار نظر مرکز پژوهش های مجلس در مورد طرح گفت: جلسه کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی صبح روز دوشنبه 6 دی ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: قرار است کمیسیون به اظهار نظر مرکز پژوهش های مجلس در مورد طرح رسیدگی کند، اگر فرصت گردد در این جلسه به کلیات طرح نیز رسیدگی خواهیم کرد، اگرچه فکر نمی کنم این فرصت ایجاد گردد چرا که اولویت رسیدگی با آنالیز ایراداتی است که از سوی مرکز پژوهش های مجلس نسبت به طرح مطرح شده است.

به گزارش سرگرمی های محبوب، کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در جلسه روز سه شنبه 9 آذر ماه پس از نامه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد پیشنهادات این وزارتخانه درباره طرح تصمیم گرفت که طرح را برای آنالیز و اظهار نظر مرکز پژوهش های مجلس به این نهاد ارسال کند.

مرکز پژوهش های مجلس نیز در چندین جلسه با حضور کارشناسان این حوزه به بحث و آنالیز نسبت به این طرح پرداخت و چهارشنبه 1 دی ماه نظر خود را خاطرنشان کرد.

مرکز پژوهش های مجلس نیز در چندین حوزه ایراداتی را نسبت به طرح مذکور وارد دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جلسه کمیسیون حمایت از حقوق کاربران دوشنبه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیسیون حمایت از حقوق کاربران دوشنبه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید