ملاقات پرسپولیس و شاهین بندر عامری در کدام شهر برگزار می گردد؟

به گزارش سرگرمی های محبوب، رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: ملاقات دو تیم شاهین بندر عامری تنگستان با پرسپولیس تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در استادیوم شهدای اهرم برگزار گردد.

ملاقات پرسپولیس و شاهین بندر عامری در کدام شهر برگزار می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی سرگرمی های محبوب، امیرحسین محتشم در جمع سرگرمی های محبوب بیان نمود: تیم فوتبال شاهین بندرعامری شهرستان تنگستان از نمایندگان خوب استان بوشهر در لیگ فوتبال دسته دوم کشور است که توانسته با کمترین هزینه و امکانات، فوتبالی خوبی را به نمایش گذارد و وارد مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی کشور گردد.

وی تاکید نمود: شاهین بندر عامری تنگستان تنها تیمی از لیگ دو فوتبال کشور است که پیروز شده به جمع تیم های برتر کشور در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بپیوندد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر بیان کرد: در این مرحله و بر اساس قرعه کشی اجرا شده، تیم فوتبال شاهین بندر عامری شهرستان تنگستان میزبان تیم فوتبال پرسپولیس تهران است و از آنجا که استادیوم شهدای اهرم برای میزبانی تیم فوتبال شاهین بندر عامری در لیگ دسته دو کشور مورد تایید سازمان لیگ قرار گرفته، به دنبال این هستیم که ملاقات این تیم در جام حذفی در همین استادیوم انجام گردد.

وی با تاکید بر برطرف مسائل استادیوم شهدای اهرم گفت: احتیاج است مشکل نور این استادیوم در کنار دیگر کمبود های جزیی آن برطرف گردد تا اهرم مرکز شهرستان تنگستان بتواند میزبان خوبی برای رقابت های جام حذفی کشور باشد.

محتشم بیان نمود: از مسئولان شهرستان تنگستان انتظار می رود با برطرف مختصر عیب های استادیوم شهدای اهرم، زمینه برگزاری مناسب ملاقات 2 تیم شاهین بندر عامری شهرستان تنگستان و پرسپولیس تهران در این شهرستان را فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ملاقات پرسپولیس و شاهین بندر عامری در کدام شهر برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات پرسپولیس و شاهین بندر عامری در کدام شهر برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید