زرین آمیزی: بیش از 49 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور سراسری ثبت نام کردند

به گزارش سرگرمی های محبوب، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل های مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 تا به امروز بیش از 49 هزار نفر ثبت نام کردند.

زرین آمیزی: بیش از 49 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور سراسری ثبت نام کردند

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه سرگرمی های محبوب بیان نمود: براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت ثبت نام برای این مرحله با توجه به اعلام کدرشته های نو فرصت ثبت نام و انتخاب رشته تا روز چهارشنبه 24 آذرماه 1400 تمدید شده است، اضافه نمود: رشته محل های نو به همراه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 به وسیله سایت سازمان سنجش قابل دسترس خواهد بود.

زرین آمیزی آمار ثبت نامی های پذیرش بدون کنکور سراسری دانشگاه ها را تا به امروز 49771 دانست و گفت: متقاضیانی که پیش از این ثبت نام نموده اند نیز می توانند با توجه به رشته محل های نو تا چهارشنبه 24 آذرماه 1400 نسبت به ویرایش فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زرین آمیزی: بیش از 49 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور سراسری ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرین آمیزی: بیش از 49 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور سراسری ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید