شستن فرش ها و مبل ها برای خانه تکانی سال جاری چقدر تمام می گردد؟

به گزارش سرگرمی های محبوب، رئیس اتحادیه قالیشویان تهران با بیان اینکه نرخ خدمات قالیشویی نسبت به سال قبل 30 تا 35 درصد افزایش داشته، گفت که با توجه به افزایش قیمت ها در این مدت، این نرخ ها جوابگوی هزینه های این صنف نیست، اما موظف هستیم همین نرخ را رعایت کنیم.

شستن فرش ها و مبل ها برای خانه تکانی سال جاری چقدر تمام می گردد؟

به گزارش ایسنا، حجت محمدی، درباره شرایط بازار شب عید قالیشویی ها، اظهار کرد: سال جاری تعداد مراجعه کنندگان به قالیشویی برای خانه تکانی نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته، اما افراد تعداد فرش کمتری برای شست وشو تحویل می دهند. برای مثال اگر سال قبل هر فرد متقاضی شست وشوی چهار فرش بود، سال جاری فقط یک فرش برای شست وشو می آورد.

وی درباره نرخ های سال جاری قالیشویی نیز گفت: اوایل سال جاری اتحادیه درخواست افزایش قیمت را به سازمان صمت و سازمان حمایت ارائه کرد، اما موافقت با آن حدود هشت ماه زمان برد؛ بنابراین با توجه به افزایش قیمت ها در این مدت این نرخ های که مربوط به ابتدای سال جاری بود، جوابگوی هزینه های این صنف نیست، اما موظف هستیم همین نرخ را رعایت کنیم.

نرخ خدمات قالیشویی واحد های صنفی که در اذر سال جاری مصوب شده به توضیح زیر است:

محمدی با بیان اینکه نرخ خدمات قالیشویی نسبت به سال قبل 30 تا 35 درصد افزایش داشته، توضیح داد: این در حالی است که مواد اولیه این صنف بیش از 100 درصد افزایش داشته است.

وی درباره نرخ شست وشوی مبلمان در واحد های صنفی قالیشویی نیز گفت: قالیشویی ها معمولا اگر کسی سفارش شست وشوی مبل داشته باشد هم انجام می دهند و در حال حاضر قیمت میانه آن برای هر دست مبل هفت نفره، حدود 500 هزار تومان است. البته ممکن است در واحد های مختلف کمتر یا بیشتر از این رقم باشد؛ بنابراین این نوع خدمات نرخ مشخصی ندارد، رقابتی و توافقی معین می گردد.

منبع: فرارو

به "شستن فرش ها و مبل ها برای خانه تکانی سال جاری چقدر تمام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شستن فرش ها و مبل ها برای خانه تکانی سال جاری چقدر تمام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید