فرهاد مجیدی: در مورد تیم ملی تند صحبت کردم؛ رابطه محبت آمیز ای با اسکوچیچ دارم

به گزارش سرگرمی های محبوب، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش با پیکان در جام حذفی شرکت کرد.

فرهاد مجیدی: در مورد تیم ملی تند صحبت کردم؛ رابطه محبت آمیز ای با اسکوچیچ دارم

به گزارش گروه ورزشی سرگرمی های محبوب، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پیکان گفت: قبل از اینکه در خصوص بازی فردا صحبت کنم در مورد کنفرانس قبلی و در مورد تیم ملی و سرمربی آن صحبت کنم.

اعتراف می کنم که مقداری تند صحبت کردم. باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ناراحتی بازیکنانم هم مزید بر علت شد. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم که ناراحتی من را جور دیگری فرض کند. می دانم نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد. او هرطور که دوست دارد می تواند تیمش را بچیند.

سرمربی استقلال با بیان اینکه تقاضایی از دراگان اسکوچیچ دارد شرح داد: باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر باید شأن بیشتری داشته باشد. من رابطه محبت آمیز ای با سرمربی تیم ملی دارم اما می خواهم رفتار متقابلی با او وجود داشته باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم است و این خوشحالی ها رنگ خاصی ندارند جز پرچم سه رنگ ایران.

مجیدی در خصوص بازی فردا مقابل پیکان گفت: پیکان نیم فصل اول بازی های خوبی انجام داد. ما فرصت اشتباه نداریم. از بازیکنانم به خاطر تمریناتی که پشت سر گذاشتند ممنون هستم. امیدوارم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

فرهاد مجیدی در خصوص شرایط عزیزبک آمانوف بیان نمود: ما یک بازیکن برزیلی می خواستیم اما جلسات به نتیجه نرسید و نتوانستیم او را جذب کنیم. یک بازیکن دیگر پیشنهاد دادیم و امیدوارم بتوانیم او را جذب کنیم. آمانوف بازیکن خوبی است. مدتهاست او را می شناسم. امیدوارم بتواند خط هافبک ما را تقویت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرهاد مجیدی: در مورد تیم ملی تند صحبت کردم؛ رابطه محبت آمیز ای با اسکوچیچ دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی: در مورد تیم ملی تند صحبت کردم؛ رابطه محبت آمیز ای با اسکوچیچ دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید