مدیر بنادر و فرودگاه های قشم برکنار شد

به گزارش سرگرمی های محبوب، مدیرعامل منطقه آزاد قشم در پی بازدید از بندر لافت و اعتراض مسافران مدیر شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم را برکنار کرد.

مدیر بنادر و فرودگاه های قشم برکنار شد

به گزارش گروه مالی سرگرمی های محبوب، افشار فتح الهی در بازدید سرزده روز پنجشنبه از بنادر لافت و پهل در تبادل نظر با مسافران و عدم رضایت آن ها از خدمات ارائه شده در مبادی ورودی به جزیره قشم، مدیر توسعه و مدیریت بنادر و دفرودگاه قشمرا برکنار کرد.

با حکم سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم علی گل امینی با حفظ سمت به عنوان سرپرست نو شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد.

افشار فتح الهی، خطاب به گل امینی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: انتظار می رود با همکاری اعضای هیات مدیره و با بهره گیری از ظرفیت های موجود در چارچوب اساسنامه شرکت، برنامه ریزی و اقدامات موثری را در راستای احقاق اهداف سازمان بعمل آورید.

لازم به ذکر است؛ در پی بازدید سر زده پنجشنبه دکتر افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از شرایط اسکله های لافت و پهل و وجود نارضایتی های مردمی و با توجه به رفع نشدن مسائل این اسکله ها، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم عزل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیر بنادر و فرودگاه های قشم برکنار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر بنادر و فرودگاه های قشم برکنار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید