منابع کتابخانه مرکزی قم در حال آماده سازی است

به گزارش سرگرمی های محبوب، سجاد عمرانی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم درباره اقدامات انجام شده در راستای تامین منابع کتابخانه مرکزی قم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم، گفت: در ادامه تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی قم، با ورود اولین تجهیزات و قفسه ها به کتابخانه با کوشش کتابداران استان قم بیش از 80 درصد منابع کتابخانه آماده سازی شده است.

منابع کتابخانه مرکزی قم در حال آماده سازی است

وی با بیان اینکه بخش عمده منابع کتابخانه مرکزی قم از انبار مبادله استان تامین شده است، توضیح داد: با اقدامات اجرا شده از 36 هزار نسخه کتاب برای مخزن کتابخانه مرکزی قم 24 هزار نسخه کتاب از انبار مبادله استان تامین شده و با کوشش همکاران سخت کوشم 26 هزار نسخه آماده ارسال به کتابخانه است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم اضافه نمود: در راستای تامین منابع 7500 نسخه از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به اسم سهیمه اولیه و خرید ویژه کتابخانه مرکزی قم تهیه شده است.

عمرانی بعلاوه از اهدا 1700 نسخه از انبار مبادله استان تهران و هم 1000 نسخه اهدایی از طرف استان های دیگر به مجموعه کتابخانه مرکزی قم اطلاع داد و اضافه نمود: 2500 نسخه هم در پی اجرای پویش اهدای کتاب از سوی سازمان ها و نهادهای استان قم نظیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان به کتابخانه مرکزی قم اهدا شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "منابع کتابخانه مرکزی قم در حال آماده سازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع کتابخانه مرکزی قم در حال آماده سازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید