مهدی عبدی از پرسپولیس جدا شد

به گزارش سرگرمی های محبوب، مهدی عبدی، مهاجم خاطره ساز پرسپولیسی ها، که از چند ساعت پیش بحث جدایی اش از این تیم و حضور در تراکتور داغ شده بود، با حضور در محل تمرین سرخ ها وسایل خود را هم جمع آوری کرد.

مهدی عبدی از پرسپولیس جدا شد

مهاجم پرسپولیسی ها که با گلزنی در دربی در جمع طرفداران این تیم چهره شده بود و در ادامه روز های فوتبالی خود گل منجر به صعود به فینال لیگ قهرمانان و بعلاوه تنها گل تاریخ این تیم در فینال آسیایی را به نام خود نموده، بعد از چند فصل حضور در این تیم، اکنون به خاتمه مسیر خود رسید.

تراکتوری ها با اعلام رسمی پیشنهاد جذب این بازیکن و در روز هایی که یحیی گل محمدی نیز فرصت چندانی به این مهاجم نداده بود، توانسته اند به این انتقال نزدیک شوند و به نظر می رسد طی ساعات آینده این موضوع نهایی گردد.

مهدی عبدی ساعاتی پیش با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی (محل تمرین پرسپولیس) وسایل شخصی خود را نیز از رختکن تیم جمع آوری کرد و در شرایطی که با بغض این محل را ترک می کرد، در پی چالش نو خود است.

مهاجم جوان پرسپولیس که پاسخی به دوستان خود نیز درباره این تصمیم و شرایطش نیز نداده، باید دید در صورت نهایی شدن انتقال محتمل به تراکتور، چه شرایطی را در جمع شاگردان پاکو خمس دنبال خواهد نمود.

جایی که اکنون با توجه به حضور شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری و محمد نادری که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارند، نمی تواند محیطی ناآشنا برای وی تلقی گردد.

هنوز اعلان رسمی در مورد شرایط این انتقال و اینکه به صورت قرضی یا دایم بوده نیز صورت نگرفته است.

از سوی دیگر با خروج مهدی عبدی یک سهمیه پرسپولیس نیز آزاد شده و این تیم باید دید با چه بازیکنی به توافق خواهد رسید.

با جدایی مهدی عبدی، پرسپولیس در این فصل چهارمین مهاجم خود را نیز بعد از شیخ دیاباته، لئاندرا پریرا و عیسی آل کثیر از دست داده است.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "مهدی عبدی از پرسپولیس جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی عبدی از پرسپولیس جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید